Gå til innhold

Usikker, trenger hjelp/råd

veldiganonym

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempe usikker nå. alle mine venninder sier forskjellig, så tenkte jeg skulle teste ut dette for og høre hva noen her syntes?

For noen uker siden var jeg på hyttetur med et kjærestepar og en kompiss av paret. Vi to andre ble fort det tredje hjulet på vognen og fant ganske fort tonen. Det ble endel vin, og det ene førte til det andre. Det viser deg i ettertid at han kanskje ikke var så "frisk" der nede, så han var VELDIG nøye på dette med kondom uten og fortelle hvorfor. (noe som i bunn og grunn er veldig bra, det er ikke mange gutter som bryr seg om smitte når de først "har sjangsen" hvis dere skjønner.)

Hele helgen var kjempe morsom og vi hadde det veldig hyggelig. Han kontaktet meg på FB og har skrevet endel til meg der i det siste. det har vært han som har tatt kontakt først nesten hele tiden.

Helgen etter dro jeg til hjemstedet der hvor han bor for å være med venninen min ut på fest. vi hadde det utrolig gøy, og såklart møtte vi han fra hytteturen. Det endte jo med nashpeil og at jeg overnattet der etter hans vilje. Jeg gjorde det klart at tante rød var på besøk og han sa at det ikke gjorde noe for han, men at han respekterte dette og at vi heller kunne holde rundt hverandre og sovne. Dagen derpå kjørte han meg ganske så raskt tilbake og han var fortsatt litt som skulle ha nærkontakt og ville avslutte "møtet" med en god klem.

Siden det bare en mandag så har jeg rukket og snakke med han en gang etter helgen, om bare masse tull som vi alltid gjør.

Føler vi har fått en litt god tone, men jeg vet jo ikke om han gjør alt dette for å være hyggelig eller hva det er.

Det skal også sies at det er aldersforskjell på oss, så vi er kanskje i en litt forskjellig fase i livet, selv om han har sagt fler ganger at jeg virker mye eldre og han har gitt meg mange komplementer.

det er kjempe lengesiden jeg har holdt på med slikt, sidn jeg har elsket singellivet. jeg er virkelig helt blank nå, og jeg pleier aldri og bli sånn her. jeg vil jo vertfall ikke virke alt for interresert tilfelle han bare er hyggelig mot meg som en venn..

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, se hvordan ting utvikler seg :)

Tror ikke han hadde anstrengt seg så mye for å være hyggelig hvis han egentlig ikke syntes så mye om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vet aldri om jeg skal ta noe mer kontakt eller om jeg skal vente og se om han tar kontakt igjen. gidder ikke virke for masete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...