AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 La meg for å sove for 1,5t siden, men sove? Det går ikke. Tankene kverner rundt og nå kom jeg blant annet til å tenke på han som jeg driver og tusker litt rundt med (les: ligger med). Kom frem til følgende: - Det er samme rutine før og i forspillet hver gang. Ergo jeg må kaste meg over han neste gang. - Trenger mer kosing annet enn til kun forspillet. En armkrok f.eks, men føler han holder avstand der. Samtidig, når han tror at jeg sover og jeg merker at han også er våken, sniker han seg nærmere meg i senga. - Trodde menn var veldig nøye på å markere at "dette er kun for sex og jeg er ikke interessert i deg". Her er det jeg som har sagt at dette er kun for sex, men han svarer aldri på det selv om det er åpenbart at han ikke vil noe mer han heller. - Jeg vil ikke ha han som kjæreste, men samtidig er jeg veldig avhengig av han. Selv spurte han om når jeg sist hadde sex. For å teste meg om jeg hadde noen andre. Tydelig at vi tenker litt likt. Ikke vil vi at hverandre skal ha sex med andre, men ikke vil vi ha hverandre heller. - Det er en merkelig følelse når du føler deg så trygg sammen med en person, er fysisk- og seksuelt tiltrukket av en person, men så er det likevel en person du aldri kunne ha endt opp med som noe annet enn en kompis/en å ha sex med. God verbal kommunikasjon er vel sammen med den "rette" kjemien alfa/omega. - Jeg tar meg selv i å ligge og smugtitte på han når han sover, og har tatt han i å gjøre det samme. Morsom form for flørting (og herlig barnslig) Der fikk jeg renset hodet på "papiret"! Noen med liknende tanker?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Been there. Jeg endte opp med å bli forelsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå