Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte selvfølgelig prøve denne og den fungerer bra. Får hvitere tenner. Problemet er at tannkjøttet blir veldig sårt. Er det noen som har prøvd denne og opplevd sårt tannkjøtt.

Har vanligvis ikke noe tannkjøtt problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt den tre dager nå, har ikke merka noe på tannkjøttet men kan skjønne at det kan skje for kjennes litt sterkt ut. bruker skyllevannet i samme serie også. syns ikke tennene er blitt noe hvitere ennå...

Skrevet

Jeg fikk hvitere tenner med gang, men tror ikke jeg kan bruke den hver dag. Det er vondt :(

Skrevet

Jeg brukte den i ca en uke, så gikk den rett i søppla. Tennene ble hvite og fine, men plutselig begynnte de å ise bare jeg tok et glass vann. Fysjom! :kjefte:

Skrevet

Okei. Tror ikke den er noe særlig bra for tennene jeg :snurt:

Jaja.

Skrevet

Jeg spurte faktisk tannpleier om dette da jeg var der i går, siden det har vært så mye reklame for pepsodent o.l. i det siste. Fikk til svar at det blekemidlet som er lovlig å putte i tannkremer i Norge, er så svakt at det ikke vil ha noen effekt. Hvis whitening-tannkremer fungerer, så er det fordi de inneholder slipemidler. Men det er skadelig for tennene å bruke ofte.

Skrevet

Så da stemmer det nok at en må lide litt for skjønnheten?

Skrevet

Huff. Jaja. Slutte å bruke den så ofte da.

Skrevet

Jeghar svake tenner og reagerer på tannkremer som skal bleike tennene og denne tåler jeg helt fint. Mye av det som gjør at man blir så raskt hvit med denne er fordi den har blå pigmenter, så mye er et synsbedrag de første dagene. Jeg har nå brukt opp min tube uten å merke noe til sårhet eller ising, noe jeg syns var overaskende. Litt hvitere er tennene blitt, men ikke mye, holder en knapp at det er pga blåfargen og at det vil gi seg når jeg gir meg med produktet.

Men prøv rembrandt pluss, den eneste tannkremen i norge som faktisk har dokumentert effekt!

Skrevet

Men prøv rembrandt pluss, den eneste tannkremen i norge som faktisk har dokumentert effekt!

Har du prøvd denne, og i såfall hva synes du om resultatet? Har stått og sett på den flere ganger på Vita, men har liksom ikke hørt noe særlig om den og om den er noe "tess", og har derfor så langt ikke investert i den.

Skrevet

Det står på pakken at tennene ikke blir bleket, men ser hvitere ut pga blåfargen i tannkremen og munnskyllevannet.

Liker for øvrig tannkremen og munnskyllevannet godt, og syns ikke det gjør noe med tannkjøtt elns.

Skrevet

Jeg har ikke særlig gule tenner så jeg har ikke prøvd den selv. Jeg har derimot flere røkere i vennegjengen som er faste brukere og disse er stofornøyd fordi den faktisk utgjør en forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...