AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Er mulig dette er i feil forum - i så fall er det bare å flytte. Men jeg var altså så dum at jeg satt og lakket neglene i sengen, og så klarte jeg selvfølgelig å søle. Nå har det fine sengetøyet mitt en stor lilla neglelakkflekk Jeg har selvfølgelig forsøkt med neglelakkfjerner, men til ingen nytte, så jeg satser på plan B: Håper at noen kyndige KG-kvinner (eller menn) kan hjelpe meg! Hvordan skal jeg få neglelakken av sengetøyet mitt?? (flekken har kommet på et hvitt område, hvis det er relevant)
meelissa Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vasket det helt hvite sofatrekket som hadde fått rød neglelakk på seg to ganger i maskin med masse Vanish Oxy Action White. Først hadde jeg dynket det i neglelakkfjerner da, uten særlig hell. Nå er flekken helt borte! :D 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vasket det helt hvite sofatrekket som hadde fått rød neglelakk på seg to ganger i maskin med masse Vanish Oxy Action White. Først hadde jeg dynket det i neglelakkfjerner da, uten særlig hell. Nå er flekken helt borte! :D WOW takk! Håper det funker for meg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå