Gå til innhold

sex uten kondom...

Fremhevede innlegg

Skrevet

møtte et lekkert mannfolk på lørdag og ble med ham hjem. vi havnet i senga men vi hadde ikke kondom... :S han kom ikke inni meg. vi skal møtes igjen imorgen. da vil vi ha kondomer tilgjengelig. men er det "for sent" å bruke kondom nå som vi alt har gjort det uten kondom? tenker på sos. ikke graviditet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Når skal folk lære?

• Liker 1
Skrevet

selvfølgelig sjangsen er jo der for sos, siden dere ikke hadde en kondom sist. men er ikke dumt å bruke kondom nesstegang dere møtes uansett, i hvertfall til dere blir skikkelig kjent. og evt får tatt noen tester.

Skrevet

Det er selvsagt mindre sjans for å få f.eks. HIV når han ikke kommer inni deg, men sikkert er det ikke, så man bør alltid bruke kondom før man er i et eksklusivt forhold og begge har testet seg.

Skrevet

Er nok lurt å bruke kondom fram til dere har testet dere. Sjansen for evt smitte forrige gang er nok liten siden han ikke sprutet inni deg.

Gjest Spinell
Skrevet

Det går fint an å få sos uten at han har kommet inni deg. Men jo flere ganger dere gjør det, jo større sjanse for smitte. Bare bruk kondom, og gjør det fram til dere har testet dere og fått negativt resultat.

Skrevet

møtte et lekkert mannfolk på lørdag og ble med ham hjem. vi havnet i senga men vi hadde ikke kondom... :S han kom ikke inni meg. vi skal møtes igjen imorgen. da vil vi ha kondomer tilgjengelig. men er det "for sent" å bruke kondom nå som vi alt har gjort det uten kondom? tenker på sos. ikke graviditet.

Nei, nei og atter nei. Det er er ikke "for sent" før du faktisk har blitt smittet av ALLE sykdommene han evt. har.

Skrevet

Dersom han har sykdommer, eller du, så er det stor sjans for at dere har smittet hverandre allerede ja!

Men bruk kondom neste gang uansett, OG: Gå til legen og sjekk deg for sykdommer, NÅ!! Bare ett råd, men det er først slik du finner ut om du har noen sykdommer eller ikke.

Og husk til neste gang, dersom dere ikke har kondom; IKKE HA SEX!! (om dere ikke synes det er ok med sos da. ;) )

Skrevet

ts her: hvor lenge bør jeg vente før jeg tester meg? har hørt det kan ta en stund før diverse sykdommer kan påvises?

Skrevet

Vent 2 uker. Så igjen etter 3 mnd og igjen etter 6 mnd. Da kan du være ganske så sikker at du er frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...