AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Hei Jeg har hørt rykter om at jeg og barna skal bli påspandert sydentur til sommeren og lurer derfor på om man får honnør-rabatt på flyreiser? Jeg er ufør og har honnør-rabatt kort så jeg tenkte å spare inn for mine "velgjørere" der jeg evt kan
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Det må sjekkes hos div reiseselskaper. Men gjelder vel stort sett innenlands.
Betty2 Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 kan ikke si jeg har hørt om den ordningen på fly. men du kan jo sende mail eller ringe kundeservice og høre
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Dessverre eksisterer ikke dette på charterfly. Er bare transportmidler som er sponset av det offentlige som har slike goder.
Naxos70 Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Det er nok ikke honnør på disse turene nei. Når det gjelder fly så er det kun Widerøe, og på enkelte strekninger hos disse som har honnørpriser. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå