AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg bor "litt upå bøgda" kan man vel trygt sies, men ikke helt i ødemarken Men, er det ingen norske brudeblader nå for tiden? Den lokale narvesen har i hele september og oktober hatt ett ekesemplar (fillelest og stygt!) britisk blad, og et svensk temanummer om Victoria og Daniel... Jeg spurte etter norske blad(er) men de visste ikke om noen fantes lengre, men jeg måtte uansett ha en spesifikk tittel før de evt kunne sjekke om de kunne bestille et blad til meg.... Har alle norske blader gått konk, eller ?? Og hvilke andre bryllupsforum bruker dere?
Barcelone Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Det finnes hvertfall et blad som heter "Ditt bryllup" eller så fant jeg linken http://www.bryllupsmagasinet.no/ på google. Du kan prøve å ta direkte kontakt med dem for å få det tilsendt hjem til deg.
CathFoto Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 www.bladkongen.no og lignende kan gi deg gode tips, og du får det i postkassen :0)
FruN Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Ditt bryllup er det eneste jeg har funnet, og det gis bare ut en gang i året. Greit nok, men synes det kunne kommet LITT oftere...en gang i kvartalet eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå