hank Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Lurer på om noen her hvet om det er noen pulsklokker som ikke har den målingen rundt brystet men rundt armen eller noen andre plasser? Jeg får ikke pulsklokkene til å reagere når jeg har den rundt brystet da jeg er ganske stor. Har veldig lust på BodyBugg, men dette er veldig dyrt.. Takk for svar på forhånd
Stellia Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Har du sørget for å påføre vann på beltet? Jeg kan bare glemme at beltet og klokken samsvarer dersom jeg har glemt det.
Frk. Belle Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har hørt at å måle puls rundt bystkassa er det det beste og at andre måter ofte er veldig unøyaktige.. Prøv med vann eller enda bedre vann med litt salt Har også hørt om noen som bruker alo vera gel..
FyFarao Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Da vil jeg gi et råd til deg, som jeg fikk av Thomas Alsgaard: Hva om du dro på en 3 ukers hyttetur, og oppdaget at du hadde glemt pulsklokka? ville du da blåst i å trene, eller trent likevel? Du behøver ikke pulsklokke. Bjørn Dæhlie brukte de aldri og fikk alikevel verdens høyeste oksygenopptak som noen gang er målt. Om du bare er mosjonist, som jeg, behøver du heller aldri en sånn klokke. Jogger du, så følg den rytmen som kroppen din vil ha. Pulsklokke er standariserte datamaskiner, noe kroppen din ikke er. Jeg kastet pulsklokka i søpla, og på 3 mnd fikk jeg nesten dobbelt så rask fremgang, simpelthen fordi jeg fulgte kroppens råd. Kjører du intervaller, så kjør bare såpass raskt at du bare så vidt får melkesyre. Mer behøver du ikke for å få en fantastisk fremgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå