sansen Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Hei! Jeg er en jente i midten av tjueårene som har fått det for meg at jeg skal gjøre noe helt annerledes i sommer! Tenker litt på å jobbe frivillig av noe slag, kanskje med dyr. Er det noen på KG som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Er i fast jobb, så må bruke noen uker av ferien min. Har lest om frivillig arbeid med dyr i Afrika, men ser for meg noe som er litt mer nært enn det. Alt av råd og tips mottas med takk!:-)
Gjest Tipo Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Skulle gjerne dratt til Afrika slik som de skrev om i avisa i dag, men tror nok det blir litt for vilt for meg. Men det er en lokal dyrebeskyttelsen i nærheten som sikkert trenger frivillige, de trenger også förfamilier til kattunger ganske gjevnlig. Om du er medlem av dyrebeskyttelsen så får du også et blad med mye info om dyrerett og aktuelle saker verden over, det kan hende det er noe inspirasjon der.
gard Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Hei Så du denne artikkelen: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10025629 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå