AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Er det for dumt om ei jente går i en butikk for menn (som Jack and Jones) og prøver og evnt kjøper en bukse? Må ha meg bukse snart, men finner ingenting som jeg føler meg komfortabel i, og vet at jeg har prøvd herrebukser før (av tidligere kjærester og av kompiser) som jeg har likt så godt å ha på meg, men har aldri turt å gå inn i en slik butikk før for å prøve bukser. Har litt angst og blir veldig fort flau, så er så redd for at de ansatte skal se veldig rart på meg
LillePetrine Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Om du syns det er flaut kan du jo også bare gå på butikker som Cubus eller HM og ta med deg bukser fra herreavdelingen der inn i prøverommet? Jeg gjorde ihvertfall det et par ganger når jeg ville ha litt mer løstsittende jeans, og ingen følger med på om du tar klær fra herre- eller dameavdelingen med deg. Dessuten tror jeg ikke hverken kunder eller betjening bryr seg så veldig, vi jenter er jo heldige og kan ha på oss det meste, enten om det er dame- eller herreklær. Om du ønsker "merkebukser" kan du også gå på Carlings. Hilsen Petrine
Gjest Consensio Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Finnes Carlings i mange byer? Og hva slags klær finnes der? Endret 25. oktober 2010 av Consensio
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Her hvor jeg bor så finnes det ikke så mange butikker med to avdelinger. H&M har det, men buksene på herreavdelingen er ikke til å skryte av. Cubus har det også, men i forskjellige etasjer, og jeg har tidligere blitt stoppet når jeg forsøkte å gå opp i kvinneavdelingen med klær fra herreavdelingen (skulle ha noen t-skjorter til samboeren min) Har vært innom J&J med min samboer, og har sett en del fine bukser der som jeg kunne tenkt meg, men aldri hatt guts til å prøve bukser der
LillePetrine Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Ta med deg typen på shopping, så kan han ta med seg buksene til prøverommet. Om de er såpass sære at du ikke får mikse dame og herre, så kan du jo prøve de ulike klesplaggene hver for seg? Carlings finnes her: http://carlings.no/shops.htm De kjører en røff stil på topper/overdeler, men har det meste innen jeans fra merker som Levis, Lee og annet (lenge siden jeg har vært der så jeg husker ikke). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå