Gå til innhold

Varighet på samleiet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette har kanskje blitt spurt om mange ganger før, men fant ikke når jeg bladde en del sider bak. Så hvor langt er selve samleiet til deg og din partner, gjennomsnittlig? Kanskje vanskelig å si, siden man ofte ikke ser så mye på klokka under sex, men en følelse har man jo. Så jeg får et "sammenlikningsgrunnlag".

Føler min nye kjæreste ikke varer så lenge som jeg skulle ønske. Gjennomsnittslengden er vel 10 min. Da begynner jeg jo å tenke på eksen, som varte så lenge jeg ville omtrent.

Hvordan kan jeg snike inn at han varer lengre? :P bytte stilling? Men han er jo ikke så ivrig på det når han har det så godt. Hvordan kan jeg i så fall si at jeg ønsker mer tid? Jeg kommer nesten hver gang, men det blir jo litt hastverk. Til gjengjeld raskt klar for ny runde da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har kanskje blitt spurt om mange ganger før, men fant ikke når jeg bladde en del sider bak. Så hvor langt er selve samleiet til deg og din partner, gjennomsnittlig? Kanskje vanskelig å si, siden man ofte ikke ser så mye på klokka under sex, men en følelse har man jo. Så jeg får et "sammenlikningsgrunnlag".

Føler min nye kjæreste ikke varer så lenge som jeg skulle ønske. Gjennomsnittslengden er vel 10 min. Da begynner jeg jo å tenke på eksen, som varte så lenge jeg ville omtrent.

Hvordan kan jeg snike inn at han varer lengre? :P bytte stilling? Men han er jo ikke så ivrig på det når han har det så godt. Hvordan kan jeg i så fall si at jeg ønsker mer tid? Jeg kommer nesten hver gang, men det blir jo litt hastverk. Til gjengjeld raskt klar for ny runde da.

Mann 42 kvinne 35 her.

Alt etter om det er en kjappis el en vanlig:

Kjappis:

Nesten ingen forplay,varer ca 10 min.

Vanligvis:

10-15 min forplay

15-40 min pikk i mus,noen ganger opp mot en time,spørs om man er rukket og bli sår.

Forplay

Skrevet

Hvor mye av tiden som involverer penetrering aner jeg ikke, men stort sett tar det for tre kvarter, minst. Alt inkludert, altså...

Skrevet

Noen få korte kommentarer:

Bruk mer tid på forspill, da virker det lenger.

En stilling som gir ekstra mye stimulering for mannen er doggy, så den kan dere jo prøve å styre unna.

Tror 10 min er rimelig gjennomsnittlig for befolkningen som helhet.

Alle har mulighet for å vare så lenge man vil, men det må trenes. Et eksempel er at han kan tenke på et tall på hvor nær han er til å komme. Hvis man tar f.eks 1 som ikke kåt, og 9 som må komme, kan ikke holde igjen, så vil man prøve å holde seg på rundt 6,5. En øvelse man kan gjøre er å komme opp til 7-8 og så roe seg ned igjen. Hvis man gjøre dette tilstrekkelig mange ganger så får man til slutt såpass kontroll at man kan holde på så lenge man vil.

Skrevet

Vi holder på en time, halvannen som regel. Det er iberegnet forspill, oralsex begge veier og hele akten. Han synes at det går for fort for han (jeg klager ikke), og bruker stillingsbytte for å få en liten pause og roe junior litt. Jeg liker godt variasjon, så jeg har ingenting mot stillingsbytte, selv om det innehar et element av strategi :P

Også hender det at vi tar en kjapp en, de er vesentlig kortere. Jeg tror ikke at 10 minutter med inn-ut-inn er kort i det hele tatt. Det finnes jo de som kan holde på en halv evighet, men jeg tror ikke det er snittet for å si det slik. 10 minutter med kaninhumping høres ganske lenge ut (uten noen pause) for meg. Men det er jo bare ut fra mine erfaringer, og jeg har ikke akkurat ligget med "halve byen" :)

Gjest Hilde_ts
Skrevet

Takk for svar så langt :) Ja, de 10 minuttene er vel samme stillingen hele tiden, når jeg tenker meg om. Men jeg merker vel bedring, så får vi vel bli bedre på å bytte stilling. Jeg får ta mer ansvar :P Kanskje han bruker litt tid på å bli ordenlig trygg på meg eller noe, bare kjent hverandre i nesten to måneder, to uker med han borte.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er helt greit om det ikke varer så sykt lenge, 10-15 minutter er helt kurant, og om det blir kortere innimellom er det også helt OK. Blir ganske sliten om det skal være evigheter med puling hver gang, også blir jeg litt lei på slutten :gjeiper: (Jeg er forresten jente ja, ikke gutt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...