Weird Skrevet 25. oktober 2010 #1 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg merker at jeg allerede nå begynner å glede meg til jul, men i år har jeg planer om å få skikkelig julestemning! SÅ begynner allerede nå å tenke på hva jeg kan gjøre for å fremkalle den samme kriblingen i magen, som jeg hadde da jeg var liten. Og jeg kunne trengt noen tips, hva får deg i julestemning?? Koselig å høre hva alle dere gjør for å finne julegnisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isis_ Skrevet 25. oktober 2010 #2 Del Skrevet 25. oktober 2010 Klementiner, julebrus (men ikke før 1. desember!), gløgg, å ha fri mens det snør ute og at det blir tidlig mørkt mens jeg sitter inne og drikker te og pakker inn julegaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene_Mari Skrevet 25. oktober 2010 #3 Del Skrevet 25. oktober 2010 jeg får skikkelig julefølelse når jeg ser adventskalendrene og julepynten i butikkene! For ikke å snakke om marsipan og sjokoladenisser :rødme: Også når jeg går tur på sene vinterkvelder og ser snøen lyse opp, det er den beste følelsen i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 25. oktober 2010 #4 Del Skrevet 25. oktober 2010 Julestemningen kommer 1.desember uansett. Men snø, kulde, julenissesjokolade, mandariner og juleshopping hjelper absolutt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 25. oktober 2010 #5 Del Skrevet 25. oktober 2010 Når månen glitrer i snøen, og colalastebilene kommer på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Del Skrevet 26. oktober 2010 Når månen glitrer i snøen, og colalastebilene kommer på tv Colalastebilen på tv, ja! Det er helt vilt, men det hjelper her også. Ellers er det uendelige mengder klementiner, pepperkaker, snø, julepynt i byen, handling av julegaver, osv... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. oktober 2010 #7 Del Skrevet 26. oktober 2010 Snø <3 Julebrus og julegodteri i butikkene, Jule Coca-Cola reklamen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatee Skrevet 26. oktober 2010 #8 Del Skrevet 26. oktober 2010 Glitrende snø, julereklamen for coca-cola, klementiner, pepperkaker, julesanger, åh, der er så mye :rødme: Gleder meg til jul!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssgxd Skrevet 28. oktober 2010 #9 Del Skrevet 28. oktober 2010 At ting er som det ALLTID har vært i julen. Snø, pynte juletreet på lille julaften, deretter spise mølje mens vi ser på grevinnen og hovmesteren. Og så klart jul i blåfjell. Dessuten noen sæææære ting, som at jeg MÅ ha mokkabønner i julen, og den esken som har vært de siste årene. Så når det kom nytt design i år, kjøpte jeg den siste esken i butikken med det gamle, og kommer til å ta vare på den fremover :-) Dessuten at mamma lager kalender til meg. (er nå 19 år og bor for meg selv, men ser frem til gavekalender allikevel, for det får jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #10 Del Skrevet 28. oktober 2010 Duften av julemat når jeg går inn døren hos mor og far på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #11 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjenner jeg er litt i julestemning allerede, men prøver å ikke tenke på det. For hvis jeg tenker på det hele tiden så forsvinner følelsen når julen kommer. Men i år skal jeg ha en kanon fin jul har jeg bestemt ! Siden jeg ikke har barn selv, så skal jeg ta med tante barna mine med på julebaksten, juleverksted, leking i snøen, ha kose kvelder med Blåfjell på tv, tenne lys hver advents dag, sånne små ting Så tenkte jeg.. Hvis det er nok snø i år, så tenkte jeg å få låne en slede til hestene og ta dem med på juletre jakt, med kakao og tepper oppi vogna Hadde ikke en god julestemning i fjor, men i år så har tante barna mine blitt så store og kan gjøre masse selv, at jeg gleder meg til å se hvor mye glede de kan få ut av dette her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 29. oktober 2010 #12 Del Skrevet 29. oktober 2010 Colalastebilen på tv, ja! Det er helt vilt, men det hjelper her også. Ellers er det uendelige mengder klementiner, pepperkaker, snø, julepynt i byen, handling av julegaver, osv... :rødme: Her også Ellers er klementiner, julehandling, julegaveinnpakking og julebrus/julegodteri absolutt faktorer som får frem julestemningen hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå