Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg allerede nå begynner å glede meg til jul, men i år har jeg planer om å få skikkelig julestemning! :)

SÅ begynner allerede nå å tenke på hva jeg kan gjøre for å fremkalle den samme kriblingen i magen, som jeg hadde da jeg var liten.

Og jeg kunne trengt noen tips, hva får deg i julestemning??

Koselig å høre hva alle dere gjør for å finne julegnisten :nisse:

Skrevet

Klementiner, julebrus (men ikke før 1. desember!), gløgg, å ha fri mens det snør ute og at det blir tidlig mørkt mens jeg sitter inne og drikker te og pakker inn julegaver!

Gjest Helene_Mari
Skrevet

jeg får skikkelig julefølelse når jeg ser adventskalendrene og julepynten i butikkene! For ikke å snakke om marsipan og sjokoladenisser :rødme: Også når jeg går tur på sene vinterkvelder og ser snøen lyse opp, det er den beste følelsen i verden :klemmer::skravle:

Skrevet

Julestemningen kommer 1.desember uansett. Men snø, kulde, julenissesjokolade, mandariner og juleshopping hjelper absolutt til :jepp:

Gjest boblebrus
Skrevet

Når månen glitrer i snøen, og colalastebilene kommer på tv :fnise:

Skrevet

Når månen glitrer i snøen, og colalastebilene kommer på tv :fnise:

Colalastebilen på tv, ja! Det er helt vilt, men det hjelper her også. :ler:

Ellers er det uendelige mengder klementiner, pepperkaker, snø, julepynt i byen, handling av julegaver, osv... :rødme:

Skrevet

Snø <3 Julebrus og julegodteri i butikkene, Jule Coca-Cola reklamen :rødme:

Skrevet

Glitrende snø, julereklamen for coca-cola, klementiner, pepperkaker, julesanger, åh, der er så mye :rødme: Gleder meg til jul!:D

Skrevet

At ting er som det ALLTID har vært i julen.

Snø, pynte juletreet på lille julaften, deretter spise mølje mens vi ser på grevinnen og hovmesteren.

Og så klart jul i blåfjell.

Dessuten noen sæææære ting, som at jeg MÅ ha mokkabønner i julen, og den esken som har vært de siste årene. Så når det kom nytt design i år, kjøpte jeg den siste esken i butikken med det gamle, og kommer til å ta vare på den fremover :-)

Dessuten at mamma lager kalender til meg. (er nå 19 år og bor for meg selv, men ser frem til gavekalender allikevel, for det får jeg :fnise: )

Skrevet

Duften av julemat når jeg går inn døren hos mor og far på julaften.

Skrevet

Kjenner jeg er litt i julestemning allerede, men prøver å ikke tenke på det. For hvis jeg tenker på det hele tiden så forsvinner følelsen når julen kommer.

Men i år skal jeg ha en kanon fin jul har jeg bestemt :) !

Siden jeg ikke har barn selv, så skal jeg ta med tante barna mine med på julebaksten, juleverksted, leking i snøen, ha kose kvelder med Blåfjell på tv, tenne lys hver advents dag, sånne små ting :)

Så tenkte jeg.. Hvis det er nok snø i år, så tenkte jeg å få låne en slede til hestene og ta dem med på juletre jakt, med kakao og tepper oppi vogna :)

Hadde ikke en god julestemning i fjor, men i år så har tante barna mine blitt så store og kan gjøre masse selv, at jeg gleder meg til å se hvor mye glede de kan få ut av dette her :D

Skrevet

Colalastebilen på tv, ja! Det er helt vilt, men det hjelper her også. :ler:

Ellers er det uendelige mengder klementiner, pepperkaker, snø, julepynt i byen, handling av julegaver, osv... :rødme:

Her også :fnise:

Ellers er klementiner, julehandling, julegaveinnpakking og julebrus/julegodteri absolutt faktorer som får frem julestemningen hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...