Gå til innhold

Hva slags hårfarge

75 stemmer

1. 1. Hva er din naturlige hårfarge?

• Svart
      2
    • Brunt
      15
    • Mørk blond
      39
    • Lys blond
      14
    • Rødt
      5
  2. 2. Hva slags hårfarge vil du helst ha?

• Svart
      5
    • Rødt
      18
    • Brunt
      20
    • Mørk blondt
      13
    • Lys blond
      19

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags farge er din naturlige hårfarge? Er du fornøyd?

Og hva slag hårfarge har du nå?

Selv har jeg svart og fornøyd med det og har nå svart hår med røde striper i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Originalt kommunegråblond. Har hatt de fleste farger fra lys blond til sort. Nå er det knallrødt, og slik trives jeg best.

Gjest Mahareth
Skrevet

Originalfargen er jeg ikke helt sikker på hva er egentlig, har ikke sett den på mange år egentlig. Den var mørk blond da jeg var liten.

Foretrekker å være brunette.

Skrevet

Kjedelig mørk blond, farger håret lys brunt/kaffebrunt..

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Naturlige hårfarge er mørk blond men har mørkebrunt nå :)

Skrevet

Håret mitt er opprinnelig kommuneblondt av varierende nyanser. Veldig mørkt underst i nakken, middels lyst på toppen og noe midt imellom ellers.

Striper det i forskjellige blonde nyanser slik at det ikke skal bli så mørkt og tungt.

Skrevet

Jeg har naturlig mørkt blondt hår, men farger det mørkebrunt :)

Skrevet

orginalfargen er en litt kald lys brun, men farger det gyldenbrunt, varierer mellom helt lyst til helt mørkt etter årstiden.

Skrevet

Originalt kommunegråblond. Har hatt de fleste farger fra lys blond til sort. Nå er det knallrødt, og slik trives jeg best.

Samme her! Eller, det hadde vært knallrødt hvis håret var kort. Har brukt samme fargen i årevis, og da jeg hadde kort var det veldig rødt. Nå er det en mørkere rødfarge da jeg må farge det på en litt annen måte enn før.

Kuttet ut å farge det en periode, men jeg føler at jeg har fått feil hårfarge fra naturens side, og rødt passer bedre til meg som person.

Skrevet

Wow, så mange som har lyst på rødt hår da :)

Heldig som har naturlig rødt hår jeg da :)

Skrevet

Ja, du er kjempeheldig!

Jeg også føler at mitt knallrøde passer bedre meg som person. Helst ville jeg hatt kobberfarget, men det er umulig å få tak i slik farge jeg ønsker meg her i Norge (farger selv)

Skrevet

Har brunt hår. Pleier å farge det litt mørkere/lysere eller med litt rødt i.

Skrevet

Wow, så mange som har lyst på rødt hår da :)

Heldig som har naturlig rødt hår jeg da :)

Det er du! Jeg har jo farget det rødt, og da er det ikke i nærheten av samme farge som en med naturlig rødt hår har (er tydeligvis vanskelig å få det til å se naturlig ut, med mindre det faktisk er det!), men hadde jeg vært så heldig som deg, så hadde jeg ikke farget det.

Skrevet

Kommuneblondt.

Pleier å farge det platinablondt og stripe det rødt. :)

Skrevet (endret)

Er naturlig lys blond, og fornøyd med det :)

Endret av lykkeknotten
Skrevet

Min naturlige hårfarge er mørk blond. Liker absolutt ikke den fargen så jeg farger håret. Akkurat nå er det lys blond. Hender jeg har brunt også :) Liker å bytte pått :jepp:

Skrevet

Det er du! Jeg har jo farget det rødt, og da er det ikke i nærheten av samme farge som en med naturlig rødt hår har (er tydeligvis vanskelig å få det til å se naturlig ut, med mindre det faktisk er det!), men hadde jeg vært så heldig som deg, så hadde jeg ikke farget det.

Jeg viste ikke at det var så mange som likte rødt hår :)

Har ikke farget håret mitt på 4 år jeg, har ikke planer om og gjøre det på en stund heller :)

Skrevet

Jeg er egentlig lys blond, men trives overhodet ikke med det. Har de siste åra hatt kobberfarget.

Elsker det, og alle blir overrasket når de finner ut at jeg egentlig ikke er rødhåret :)

Skrevet

Naturlig blond. Ikke helt lys blond, men mellomblond vil jeg si.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...