AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, dette lurer jeg på. Første jul med kjæreste på mange år, og som 30 åring føles det litt rart å fremdeles reise hjem til mor og far. Er det naturlig å feire med kjæresten sin når man er såpass gammel selv om man ikke har barn?
Gjest Airi Chikako Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Vi skal feire hos familen hans Skummelt, men jeg tror det blir mest hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Samboere på 26 og 30, feirer hver for oss. Jeg er invitert til hans familie og han er invitert til min, men vi feirer allikevel hver for oss.
Zzyzx Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er 30 og han er 37, vi feirer med hver vår familie i år. Pappa synes vi er teite, men det kan han bare synes. Neste år samler vi oss nok. Men vet ikke hos hvem.
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Vi bor på en annen side av landet enn våre foreldre, så når vi er der hjemme ønsker de å se oss mest mulig. Vi er derfor veldgi heldig med at det kun er 20 min mellom foreldrene våre, så da har vi mulighet til å være med hver vår familie ved middag og gaveåpning, for så å samles hos en av oss senere på kvelden/natten Endret 26. oktober 2010 av Småkjekset
Tabris Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Vi feirer enten hos min familie, alene eller hos hans familie (sistnevnte blir det mindre av siden hans familie bor på en annen kant av landet). Hadde hans familie også bodd her, hadde vi nok feiret annethvert år hos dem.
Gjest Iah Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Vi er i midten av 20-årene og har nylig flyttet sammen, og dette blir vår andre jul som kjærester. I fjor feiret han sammen med meg og mine foreldre. Dette var fordi han ikke hadde mulighet til å feire med egen familie og jeg ønsket virkelig ikke at han skulle sitte alene, selv om han sier han ikke bryr seg. Han jobber natt til første juledag hvert år, så de viktigste delene ved julaften har han mulighet til å få med seg. I år aner jeg ikke hvordan det blir, vi har ikke snakket om det. Endret 26. oktober 2010 av Iah
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Vi (begge snart 23) feirer hver for oss, i alle fall middgen, og deler av pakkeåpningen (han har ganske små søsken så de er ferdig tidligere enn oss). Så kommer han som regel hjem til oss etter de er ferdige å åpne gaver (Vi kommer fra samme kommune så det er ikke lange veien mellom barndomshjemmene våre, til vanlig studerer vi i Bergen og må selvfølgelig hjem til jul! )
mille86 Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 vi har vært sammen i nesten syv år,samboere, 28 og 24 år!! Vi har de siste årene feiret annenhver jul hos hans og mine.. Dette året skal vi ha med min mamma til hans foreldre og søsken så alle er sammen dette året liksom.. blir spennende.. og veeldig koselig.. de begynner jo å kjenne hverandre ganske godt nå da
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 Da vi ble et par, gjorde vi det enkelt... vi inviterte familiene til å feire jul sammen med oss. Og slik har det vært siden. Han er enebarn, og hans foreldre feirer med oss hvert år, mens jeg har ett søsken, og mine foreldre feirer annethvert år hos oss, og annethvert år hos mitt søsken.
Lyra Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 Vi har bodd sammen i 4 år, sammen i 5, er 26 og 28 år gamle. Vi har feirt hver for oss hvert år, og skal gjøre det i år også selv om jeg begynner å bli ganske så høygravid med vårt første barn i jula. Forvlovet er vi også. Til neste år skal vi feire sammen hos min familie, så blir det annahver
Anglofil Skrevet 26. oktober 2010 #12 Skrevet 26. oktober 2010 Vi har vært sammen to år og ett år samboere, og i år blir første gang vi feirer sammen. Gleder meg veldig, hans foreldre kommer til oss julaften, og det tror jeg blir veldig koselig! Mvh Yvonne
^KinderMaxi^ Skrevet 26. oktober 2010 #13 Skrevet 26. oktober 2010 Vi feirer sammen med familiene våre. Han hos seg og jeg hos meg. Familien min bor 1km unna oss, så han kommer dit litt senere på kvelden. Men i år skal jeg faktisk feire med hans familie. Bytter litt på
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #14 Skrevet 26. oktober 2010 Vært sammen i snart tre år. Han feiret med meg og "mine" første året, dro hjem til sine mens jeg var hjemme hos mine, andre året, siden han da hadde datteren sin. Var der til etter pakkeåpning og kom hjem til oss ganske sent. I år blir vi nok hos mine igjen, og der kommer jeg nok til å bli enten vi får barn eller ikke. Evt. har vi det hos oss etterhvert. Jeg er enebarn og har bare mamma, derfor vil jeg ha jula med henne så lenge jeg kan.
hufsa! Skrevet 27. oktober 2010 #15 Skrevet 27. oktober 2010 Heia,bytter på det annen hvert år.Syntes det er mest retferdig over for begges familie.
maipai Skrevet 27. oktober 2010 #16 Skrevet 27. oktober 2010 Min første jul som samboer. Vi skal feire hver for oss. Jeg er invitert til hans familie og han til min. Han føler seg ikke klar for å gi slipp på sine juletradisjoner og jeg vil ikke feire med hans. De feire med alle tanter, onkler og søskenbarn og jeg går veldig dårlig overnes med den ene onkelen som har lagt meg for hat. Så i år skal jeg feire med mammaen og pappaen min
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. oktober 2010 #17 Skrevet 27. oktober 2010 Vi feirer hver for oss. Er sammen på lille julaften + på kaffebesøk hos mine slektninger på formiddagen julaften, samt at vi går i kirken sammen. Deretter er det feiring hver for oss. Romjula blir vi vel litt her og der, og nyttårsaften skal vi feire sammen.
Brukernavn Skrevet 27. oktober 2010 #18 Skrevet 27. oktober 2010 Vi feiret sammen, hos hver familie annet hvert år før vi fikk barn.
Gjest Spinell Skrevet 27. oktober 2010 #19 Skrevet 27. oktober 2010 Vi feirer sammen. Julaften er vi hos mine foreldre og første juledag hos hans.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #20 Skrevet 27. oktober 2010 I midten av tjueårene begge to. Han skal være med til den ene siden av min familie (foreldre skilt) i år, og har vært det en gang før også. De andre årene har vi feiret hver for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå