AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg elsker Scandia-stolen og skal kjøpe meg den nå. Men klarer ikke å bestemme meg for den vanlige Scandia junior eller Scandia junior highback. Hvilken ville du valgt?
:-) anna Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 jeg synes du skal gå for klassikeren, uten høy rugg. Nydelig stol forresten. Jeg har fryktelig lyst på den jeg også
flickan Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg synes også den er nydelig. Liker den minste best
Gjest Gaby Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg ville helst ha hatt et stort bord med plass til tre lave stoler på hver langside, og en highback på hver ende.. :rødme:
Umuriel Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Min favorittstol! Liker lave stolrygger, så jeg stemmer på den minste.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Da blir det den lave. Jeg synes den er hakket finere i proporsjonene, men den høye er bittelitt mer behagelig. Men den er jo behagelig, den lille også Juhu! Har spart i evigheter til disse stolene og gleder meg som en unge til å få dem i hus. Gaby - likte ideen din med en highback i hver ende, det var smart.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Heldiggris! Nydelige stoler. Jeg skal også bestille en lounge-utgave i eik. Gleder meg.
Gjest Gaby Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Så snart jeg får større leilighet/hus, skal Scandia Nett Lounge Chair bli første innkjøp!
Gjest Badabing Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Den lave ja, for ellers vil de gjøre for mye ut av seg om man har flere rundt et spisebord. Fine stoler
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg syns de er utrolig stygge. At noen kan bruke så mye penger på noe sånt er helt utrolig. Måtte jeg ha valgt hadde jeg glatt valgt den høy rydd, siden den ser minst ut som er gammel kirkestol.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Heldigvis er smak og behag forskjellig Jeg sikler på de stolene selv. Jeg ville valgt ut i fra rommet de skal stå i. Hos meg er det ikke masse luft og åpen plass så da ville jeg ha valgt de laveste for de ruver minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå