Gå til innhold

Store lepper på menn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, eg vil fyrst og fremst seie at eg er usikker på kvar eg skal poste dette. Om ein moderator finner det nødvedig, flytt den gjerne til eit meir passande sted! :)

Kva syntes dere kvinner om store lepper på menn? Frå passelig store til temmeleg store. Korleis er dei å sjå på, og er det sant det med "kysselepper"? Kan det vere å foretrekke? Store lepper?

Sjølv er eg litt usikker på mine eigne, er de for store, og kan det vere dumt når eg skal kysse nokon? Tenkjar spesielt då på jenter med mer vanlege og mindre lepper. :)

Eg leggjer til et bilde av mine eigne så dykk kan sjå og ytre meiningar ;)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Supramundane, mod

post-39640-1288037902,1_thumb.jpg

Endret av Nyskjerrigper
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke bilde du har lagt ut. Men jeg synes fyldige lepper er pent, både på damer og menn :)

Skrevet

Dei hadde fjerna bildet fordi det var .. Eg visse ikkje at det ikkje var lov, tenkte det var same reglar som på diskusjon.. :)

Har lagt det som vedlegg no!

Skrevet

smaken er som baken. tror du vill finne jenter som liker både det ene og det andre.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei, eg vil fyrst og fremst seie at eg er usikker på kvar eg skal poste dette. Om ein moderator finner det nødvedig, flytt den gjerne til eit meir passande sted! :)

Kva syntes dere kvinner om store lepper på menn? Frå passelig store til temmeleg store. Korleis er dei å sjå på, og er det sant det med "kysselepper"? Kan det vere å foretrekke? Store lepper?

Sjølv er eg litt usikker på mine eigne, er de for store, og kan det vere dumt når eg skal kysse nokon? Tenkjar spesielt då på jenter med mer vanlege og mindre lepper. :)

Eg leggjer til et bilde av mine eigne så dykk kan sjå og ytre meiningar ;)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Supramundane, mod

hmm liker store lepper på svarte menn men ikke på hvite. hvite menn passer liksom ikke til å ha det på en måte

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Store lepper er sexy :rødme:

Skrevet

hmm liker store lepper på svarte menn men ikke på hvite. hvite menn passer liksom ikke til å ha det på en måte

Enig.

Skrevet

Fyldige lepper kan være pent, men synes "negerlepper" er turnoff. Det er vanskelig å si noe om leppene dine, siden det har noe med helhetsinntrykk og ansiktssymmetri å gjøre, men ut fra det lille jeg ser kan det vippe begge veier - akkurat passe eller for store for ansiktet ditt.

Skrevet

Kommer helt ann på resten av ansiktet. Viss det er naturlige lepper så synes jeg det er fint. Er mer å kysse på, å bite litt i ;D Så ja fra meg ivertfall :D

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Fyldige lepper kan være pent, men synes "negerlepper" er turnoff. Det er vanskelig å si noe om leppene dine, siden det har noe med helhetsinntrykk og ansiktssymmetri å gjøre, men ut fra det lille jeg ser kan det vippe begge veier - akkurat passe eller for store for ansiktet ditt.

ÅÅÅÅÅ såå uenig. black guys are hot,hot,hot

Skrevet

Kommer nok litt an på, selv foretrekker jeg at de store leppene sitter på en farget mann. Kan ha en sammenheng med at kjæresten min er det, but still. Hvordan det er å kysse store lepper kommer veldig an på hvordan mannen bruker dem. Jeg har vært borti både gode og dårlige tilfeller.

Som nevnt; smaken er som baken. Noen liker det, andre liker det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...