Gå til innhold

Hvilken "billig" produkt er du positivt overrasket over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen billig produkter du sverger til og hvorfor?

Jeg ble veldig postitvt overrasket over Elvital anti breakage shampo og

balsamen.Den var super bra rett og slett til og med bedre enn de dyre frisør shampoene jeg ellers bruker.Jeg har krøllete og frizzy hår.Det eneste jeg gjorde etter hårvasken var å føne håret.Håret ble glatt og mykt og det frizzy håret forvant.Koster 24 kr på rimi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker bare Gliss sin hair repair (eller noe) shampoo og balsam, og som deg så er de mye bedre på mitt hår enn dyre frisørprodukter :) Koster rundt 30 kr :Nikke:

Edit: Kan føye til at jeg har rett og glatt hår. Har gått fra å klippe meg hver måned til hver fjerde måned - fordi produktene forhindrer at håret blir slitt :)

Endret av GUNS
Skrevet

Er enig i at Elvital anti Breakage shampoo og balsam er kjempebra, jeg brukte det når håret mitt var frizzy og ikke ville ligge fint på hodet. Så ble håret mitt helt ok etter en stund av seg selv, og jeg skiftet til Nivea Diamond Gloss, og det ga håret mitt glans og volum. Koster rundt 30 kr på ICA. :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Aussie 3 minute miracle hårkur : ) Koster 90 kroner ca.

Skrevet

Aussie 3 minute miracle hårkur : ) Koster 90 kroner ca.

Den er bra men har en sikkelig stram lukt.

Skrevet

Er enig i at Elvital anti Breakage shampoo og balsam er kjempebra, jeg brukte det når håret mitt var frizzy og ikke ville ligge fint på hodet. Så ble håret mitt helt ok etter en stund av seg selv, og jeg skiftet til Nivea Diamond Gloss, og det ga håret mitt glans og volum. Koster rundt 30 kr på ICA. :)

Den er så super jeg fikk helt nydelig hår av den.Kjøpte den helt tilfeldig da jeg var hos mamma og ikke hadde med min vanlige shampoo.Lukter også sikkelig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...