Miracl3 Skrevet 9. oktober 2003 #1 Skrevet 9. oktober 2003 Lurer på hva dere jobber med ? Hvor fornøyde dere er med jobben deres ? Og hvilke egenskaper du har som gjør at denne jobben passer for deg ?
Ingeborg Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er journalist. Det trives jeg godt med, selv om lønna er dårlig. Jeg tror jeg er en god journalist fordi jeg er nysgjerrig, har lett for å komme i kontakt med folk, har gode allmennkunnskaper og liker å gi folk informasjon om viktige ting!
Tjorven Skrevet 10. oktober 2003 #3 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg jobber som sekretær (med alle mulig oppgaver + IT-brukerstøtte) ved et offentlig kontor. Jeg stortrives i jobben min, selvom jeg gjerne skulle hatt litt bedre betalt. En av mine hovedoppgaver er å daglig være i kontakt med mennesker som henvender seg til oss, og siden jeg anser meg selv som en omgjengelig og vennlig person passer dette ypperlig til meg. Selvom ting kanskje kan være vanskelige og ubehagelige, er dette en av de oppgavene jeg setter mest pris på. Hvorfor jeg passer til denne jobben? Tja, jeg liker å ha litt forskjellige oppgaver, jeg liker å ha mye å gjøre og jeg liker å hjelpe andre mennesker så godt jeg kan...
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg jobber i en barnehage. Jeg trives egentlig godt å jobbe med barn, men den arbeidsplassen jeg er på nå er ikke den beste barnehagen å jobbe i. Mye rot innad mellom de ansatte og ledelsen og greier... Hvilke egenskaper som gjør at denne jobben passer for meg? Vel, jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og jeg elsker barn... Jeg kan "spille på lag" med barna om dere forstår...og jeg...tja, stopper der - kan ikke skryte på meg for mye Lillian
Dixie Skrevet 10. oktober 2003 #5 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg jobber som eiendomsmegler. Er jo fordi jeg er utdannet som det. Kommer i kontakt med masse hyggelige, rare mennesker. Må bruke hodet litt, ingen dag er lik. Også er det jo greit betalt da. Det negativer er jo at man blir lei av å jobbe helger og kvelder.
tuji Skrevet 10. oktober 2003 #6 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg jobber med barn og ungdom i kirken, og trives kjempegodt med det! Lønna er grei nok, jeg kan legge opp arbeidet mitt i stor grad slik jeg vil, og får brukt kreativiteten.
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #7 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er kokk, jobber på oljeplattform. Stortrives med det.Godt arbeidsmiljø og masse hyggelige kollegaer. Har jobbet på hotell og restaurant og, men har nå bedre betalt og mere fritid. Jobber to uker har fire uker fri. Når en er ute på jobb har en 12timers skift, natt og dag. Passer godt til å være kokk fordi jeg elsker mat og er kreativ. Lett for å komme i kontakt med folk, effektiv og godt humør=)
Gjest lurven Skrevet 10. oktober 2003 #8 Skrevet 10. oktober 2003 brannsikring. ålreit det væ.. slipper hevrtfall å¨være på samme sted hele tiden.. dessuten så jobber jeg ganske selvstendig
villkatt Skrevet 11. oktober 2003 #9 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg jobber på en mat og kaffebar. Trives veldig godt! Lærer spennede oppskrifter på mat og kaffe, og hvordan lage alt fra bunnen av.. Jeg er veldig serviceinnsttilt og opptatt av å være hyggelig og at folk som kommer inn til oss har det hyggelig og får det de betaler for.. Har jobbet med dette i over ett år nå, men vil begynne med videreutdanningen min nå. Tenkte akurat på å starte en slik tråd for å få noen idéer! Så var det en her allerede jo! :lol: Takk, takk Miracl3!
Piñacolada Skrevet 11. oktober 2003 #10 Skrevet 11. oktober 2003 Jobber i en platebutikk. Dårlig lønn, og en tyrann av en sjef, men jeg får i det minste drive med det jeg elsker.
Dina Skrevet 11. oktober 2003 #11 Skrevet 11. oktober 2003 Leder for en bedrift med 35-40 ansatte. Stortrives... elsker jobben min!!!!!! :D Stort sett....
monja Skrevet 11. oktober 2003 #12 Skrevet 11. oktober 2003 Jobber som servicemedarbeider. Elendig arbeidstid, men masse fritid midt på dagen og det trekker opp. Lønna skal jeg ikke klage på og kollegene mine er toppers (de fleste..... ). I løpet av en dag treffer jeg masse andre mennesker og ettersom vi jobber for kunder får vi se mange ulike bedrifter fra innsiden. Selv om dette bare skulle være en sommerjobb har jeg nå vært ansatt i 5 1/2 år og stortrives i jobben min :D
la Flaca Skrevet 13. oktober 2003 #13 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg jobber som grafisk designer i et sportstilskuddsfirma. Hovedoppgaven min er layouten på et Fitness&Bodybuilding-magasin, reklame, annonser og fotografering. Veldig variert, og kjempe utfordrende. Vi er et temmelig ungt og sprekt team, har en god del moro på fritiden, og til tross for dårlig økonomi i næringslivet går businessen strålende. Rett og slett DRØMMEJOBBEN!
Tusseline Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er heltidstudent, med andre ord, en skolesliter. Har en ypperlig deltidsjobb som medarbeider på en pizza restaurant, trass i harde kår.
Bente Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er nyutdanna sykepleier. Jobber kun ekstra frem til nyttåret, da jeg begynner i ny jobb på en helt ny (nybygd) plass. har nok å jobbe med fram til jul iallefall. Liker å jobbe med mennesker, morsomt og givende
Brudulja Skrevet 14. oktober 2003 #17 Skrevet 14. oktober 2003 Utdanna bibliotekar, men jobber i en bokhandel med bare pensumbøker. Trives ikke med jobben. Dette fordi bokhandelen er bitteliten, nærmest en liten bu, og har ingen skjønnlitterære bøker. Jeg har gått 5,5 år på universitet og høgskole, og lønna dekker ikke særlig mer enn til husleie og studielån. Drømmen er å jobbe med barne- og ungdomslitteratur!
Smilet Skrevet 15. oktober 2003 #18 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg jobber som sekretær i den offentlige forvaltningen. Elsker arbeidstiden: 8-15.45 15. sept til 14. mai 8-15 15 mai til 14. sept. Gode muligheter for redusert arbeidstid når vi får barn :D
philippa starck Skrevet 15. oktober 2003 #19 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg jobber med salg, og har en veldig variert arbeidsdag. Trives kjempegodt både med kolleger og kunder! Jeg er utadvendt og serviceinnstilt, og tror derfor jeg gjør en bra jobb. Som selger er deler av lønnen resultatorientert - og jeg tjener ganske så ok...
Gjest Sukkerert Skrevet 15. oktober 2003 #20 Skrevet 15. oktober 2003 Et spm til La flaca: hvilken utdanning har du? Jeg har tenkt på søke på kunsthøyskolen, men ser fortsatt etter seriøse alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå