sofie777 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har ikke bil, men liker å ta storhandlingen én gang i uken og da bruker jeg ryggsekk, for da har jeg hendene fri til eventuelle ekstra poser/handlenett. Nå har det seg sånn at den ryggsekken jeg har brukt i noen år begynner å bli litt slitt og jeg trenger å kjøpe en ny og jeg har problemer med å finne en som er fin nok. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje kunne få hjelp fra dere, siden jeg ikke fant noe på Kelkoo. - Jeg er ikke en sportslig person, så den bør ikke ha masse sportsnavn (eller andre navn) klistret over hele ryggen. - Den må tåle, og være høy nok, til en 1,5 l brus, en liter melk og et standard brød og ha god plass til mer. Fleksibilitet er et stikkord. - Den må ikke koste all verden, rundt 500 eller mindre er helt greit. - Fargen må være relativt nøytral, ingen skrikende farger. Jeg må kunne bruke sekken til en ullkåpe også. Helst svart, grå eller mørke farger (ensfarget eller to-farget er greit). Håper noen vet om en butikk som selger slikt, gjerne nettbutikk. Og altså ikke sportsversjoner. Tusen takk for hjelpen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 http://www.sportsdeal.no/index.php?main_page=product_info&cPath=10431_10436&products_id=6524
sofie777 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for forslag, men den var litt i dyreste laget. Har dere andre forslag, så kom med dem!!
Gjest Applecore Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kjøpte en ryggsekk og en veske herfra. De sendte varene raskt og kvaliteten er god
sofie777 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for den siste linken, fant en Black Himalayan som oppfylte kravene og den er nå bestilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå