Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bil, men liker å ta storhandlingen én gang i uken og da bruker jeg ryggsekk, for da har jeg hendene fri til eventuelle ekstra poser/handlenett.

Nå har det seg sånn at den ryggsekken jeg har brukt i noen år begynner å bli litt slitt og jeg trenger å kjøpe en ny og jeg har problemer med å finne en som er fin nok. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje kunne få hjelp fra dere, siden jeg ikke fant noe på Kelkoo.

- Jeg er ikke en sportslig person, så den bør ikke ha masse sportsnavn (eller andre navn) klistret over hele ryggen.

- Den må tåle, og være høy nok, til en 1,5 l brus, en liter melk og et standard brød og ha god plass til mer. Fleksibilitet er et stikkord.

- Den må ikke koste all verden, rundt 500 eller mindre er helt greit.

- Fargen må være relativt nøytral, ingen skrikende farger. Jeg må kunne bruke sekken til en ullkåpe også. Helst svart, grå eller mørke farger (ensfarget eller to-farget er greit).

Håper noen vet om en butikk som selger slikt, gjerne nettbutikk. Og altså ikke sportsversjoner.

Tusen takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for forslag, men den var litt i dyreste laget.

Har dere andre forslag, så kom med dem!!

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg kjøpte en ryggsekk og en veske herfra.

De sendte varene raskt og kvaliteten er god :)

Skrevet

Takk for den siste linken, fant en Black Himalayan som oppfylte kravene og den er nå bestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...