Gå til innhold

Deo ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier og bruke sterilan deo icon_wink.gif og den funker greit nokk, men er det noen deo som er bedre icon_razz.gif For sterilan er ikke bra nokk når en svetter litt, så lukter det icon_cry.gif og det vil ikke jeg på min bryllups dag icon_razz.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bruke litt forskjellig, alt ettersom hva jeg kaster øynene på.

Tror egentlig jeg har best erfaring med stiftene. Sterilanstiften er jo bra, men den lukter jo så hvis du skal bruke parfyme vil jeg foreslå en uten lukt.

Skrevet

Bruk stop 24 fra apoteket. Den hemmer svetten og den er parfymefri.

Men du burde begynne å bruke den en liten før før bryllupet.

Lykke til.12

Skrevet

Jeg bruker vaselin intesiv care, den lukter ikke, og fungerer kjempe godt12

Skrevet

Jeg vil anbefale Biotherms deodorant, som har en mild, deilig duft (så mild at du kan bruke hvilken som helst parfyme til) og gir kjempegod beskyttelse mot svettelukt. icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg vil anbefale å bruke Yerka i forkant av bryllupet jeg, og da slipper du faktisk å bruke deodorant på selve dagen. Du er nemlig helt tørr og fin etter noen gangs bruk med Yerka. Skal selv gjøre dette og kan virkelig anbefale det!12

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men hvor får man kjøpt Yerka? På parfymeri, butikk eller helsekostforretning? Har nemlig aldri hørt om det merke.

12

Skrevet

Jeg kjøpte Yerka på det parfymeriet som ligger i samme bygg som Narvesen i krysset mellom storgata og Fredrik Langes gate. Husker ikke hva det bygget heter...er det KV tro? Kjøpte i alle fall min Yerka der, og har så langt gode erfaringer med den. Det er ikke en vanlig deodorant, men et rosa vann som påføres om kvelden før man legger seg. I begynnelsen annenhver dag, men etter hvert en eller to ganger i uka. De andre dagene skal man ikke vaske med såpe, og ikke bruke annen deodorant. 12

Skrevet

Yerka får du kjøpt i alle parfymerier og hos Cubus. Den er temmelig fyr, men varer en evighet og virker skikkelig!12

Skrevet

Hva med å kjøpe en deodorant i samme merke som parfymen din? Det pleier jeg å bruke. Enten bør du bruke det, eller en uten lukt. Ellers kan det lett bli "kræsj" mellom luktene, og det er ikke noe godt....

Skrevet

Yerka er iallfall luktfri, og jeg fortsetter å anbefale den jeg.

Blir riktignok sår under armene når jeg bruker den innimellom, men jeg går helle en dag sår enn å svette gjennom hele sommeren. icon_wink.gif12

Skrevet

Etter at jeg leste om Yerka i denne spalten tok jeg sats og brukte de 167 kronene eller hva det nå var på den. Og jeg er så imponert!

Det funker jo! Jeg er helfrelst. Men vi får se hvor lenge den holder. Det er mitt problem, jeg blir liksom "immun" mot deo'er etter noen uker. Har sikkert 8 forskjellige i skapet.

Prøv Yerka! (så skal jeg heller si ifra om også den slutter å virke fort).12

Skrevet

Husk på at du ikke skal bruke den hver dag da, blir du nok "immun". Du skal bruke den noen dager og så ha pause. For min del holder det å bruke den en gang, så er jeg svettefri i ukesvis jeg!12

Skrevet

Jeg bruker Lumene Active Body. Den lukter deilig rent og er både dodorant (gir god lukt) og antiperspirant (hindrer svetteutvikling). Prøv den!!! Fåes i parfymerier. Vet at de har den på Mitt Parfymeri i Moss, hvis noen er derfra... Anbefales!12

Skrevet

Hei cr@sh!

Har du funnet den nevnte Yerka i Moss også, eller?

Skal du gifte deg i Moss? Bor du her? Dret gjør jeg!

Ellers anbefaler jeg alltid lancomes Bocage deo (siden det var det tråden handlet om....)12

Gjest lilletroll
Skrevet

Er denne vidunderdeodoranten Yerka også sånn at den ikke setter flekker???12

Skrevet

Hei hei...

Tror ikke jeg har sett den nevnte Yerka der, men det går jo an å sjekke...

Joa, jeg er fra Moss, men bor på andre siden av fjorden for øyeblikket. Skal gifte meg litt sør for Moss. Skal du gifte deg i Moss Kirke kanskje?12

Skrevet

Yerka setter ikke flekker nei. Men den skal brukes om natta, ikke om dagen. Kjempekjekt.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...