Gå til innhold

Tips til "pene" joggebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kneskade og kan ikke bruke stramme bukser slik som jeans. Og er så lei av å gå i kjedelige joggebukser. Trenger tips til hvordan bukser jeg kan bruke, og hvor jeg får kjøpt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme bruker jeg jazzbukser i litt fast bomullsstretch, altså myke bukser med rette ben fra kneet. Den aller beste, som er mer enn presentabel, fant jeg faktisk på HM. De har vanligvis ikke lommer, men sitter pent og holder fasongen bedre enn joggebukser.

Skrevet

Jeg har også en 'fin' joggebukse fra HM, en såkalt yogabukse? Men nå mener jeg at joggebukse aldri kan bli fint da.

men, kan du bruke tights? Det er jo et alternativ!

Gjest idakaroline
Skrevet

Haremsbukser kanskje? :) Det blir jo ikke akkurat joggebukse da, men veldig mange av di buksene har et godt og mykt stoff :)

Skrevet

Har også kneskade og kan ikke bruke dongeri:( Her går det i tights hver dag.. begynner å bli lei av å se etter kjoler og tunika osv.. men ser i hvertfall fenimin ut om ikke annet:)

Skrevet

Bruker mye tights, men syns det blir kjedelig (og nå også ganske kaldt) i lengden. Også ser jeg så veldig gravid ut uansett hvor mye belte eller hva nå enn jeg bruker til tunikaen:P

Men hva er slike yoga-bukser? Er det de syntetiske treningsbuksene?

Ønsker noe jeg kan bruke på jobb, og ikke bare hjemme.

Skrevet

Onepiece :hoho:

Skrevet

Hva slags jobb har du da?

Det finnes masse dressbukser som er løsere rundt knærne en jeans, og der stoffet er både tynnere og mer bevegelig en jeans.

Igjen kommer det an på hva slags jobb du har selvsagt, men jeg synes ALDRI man skal bruke joggebukser eller treningsklær på jobb dersom man ikke faktisk jobber med trening, jobber i barnehage, på lager eller liknende.

Det finnes masse klær utover jeans, kjøp tykkere tights, ull/silkeblanding er godt utover vintern også. Dressbukser, haremsbukser, kjoler, skjørt.

Lykke til, vil tro du finner bukser med vidde rundt kneet i nesten alle butikker egentlig, dersom type mer dressbukser går an.

Skrevet

Lærer. Så jeg hadde fått høre det om jeg kom i dressbukser! haha

I tilegg så klarer jeg bare å gå i joggesko, og det ser passe dumt ut til dressbukser....

Men det er ingen som har vært innom en butikk og sett noe de kunne gitt meg en link til eller liknende??

Skrevet

Lærer. Så jeg hadde fått høre det om jeg kom i dressbukser! haha

Det tror jeg virkelig ikke noe på. Dressbukse er da et helt normalt plagg, og trenger ikke være spesielt pyntete. Alle lærere jeg har hatt oppigjennom har i alle fall kledd seg normalt pent, og i aldri i joggebukse.

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23338&productId=295280&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23338&productId=260622&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23338&productId=228323&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...