Hera22 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Hei! Jeg har truffet en kjempebra fyr ute på byen i helga, og han fulgte meg hjem,han fik tlf nr mitt, og dro...Virkelig en gentleman:) Sende noen sms i går, hvor vi begge var enige om at vi hadde hatt det fint da vi var ute:) har også sendt noen sms i dag, men har ikke fått svar på den siste jeg sendte han..... hvorfor?? føler vi fikk en ganske god kontakt:), men mulig jeg har missforstått??
Gjest navnelapp Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Han er nok ikkje interessert. La vere å sende noko meir til han, vil han ha deg gir han nok lyd frå seg. Og kvifor posta du dette tre gongar?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Herregud, du mener da virkelig ikke at brukerne av KG skal vite noe om HVORFOR denne fyren ikke svarer på sms?? Hvordan kan folk her vite hvorvidt du har misforstått eller ikke? Var vi der, kanskje?? Kanskje han er på jobb? Kanskje han ikke har sett meldingen din? Kanskje han ikke gidder svare? Hvem vet.
Hera22 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2010 Sikkert dumt av meg å poste dette innlegget da.... Jeg skjønner at brukere her på KG ikke vet det, men tenkte hvis noen hadde hatt en tilnærmet opplevelse, kunne komme med deres svar... Du har iallefall kommet med tre mulige utfall, Anonym bruker, så takk for det:)
Hera22 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar iallefall:) Du har et poeng:) Det er bare at det er lenge siden jeg har blitt betatt av noen , og vi hadde virkelig en god kjemi.. :rødme: Men han har sikkert ombestemt seg, så da må jeg vell bare godta det...
Gjest Raindrops Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje han bare er litt opptatt akkurat nå? Det at han ikke svarer med en eneste gang burde ikke gjøre at du flipper ut. Be cool, eller noe.
aline Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Det har gått to skarve dager siden du møtte mannen for første gang, og i løpet av de to dagene, har dere sendt opptil flere sms'er begge dagene... jeg tror kanskje ikke du trenger freake ut bare fordi han ikke kastet seg rundt og svarte på den siste med EEEEEEEEN gang eller? Jeg er flink til å overanalysere selv jeg altså, men dette ble for mye til go med for meg. Han kan være opptatt! Han kan like deg, men ikke BARE tenke på deg hele dagen, hver dag, to dager etter at han først møtte deg. Han kan synes dere hadde en helt fin kontakt, og gjerne være interessert i å møte deg igjen, men dersom du FORVENTER drøssevis av meldinger hver eneste dag, og får panikk dersom han ikke svarer på flekken, så KAN du kanksje skremme ham vekk. Det virker ganske intenst slik jeg ser det, og jeg pleier å være flink på intens. DU vet ingenting om hvorfor han ikke har svart! VI vet ingenting om hvorfor han ikke har svart! Verken du eller vi kan analysere oss frem til ett svar som vi har noen som helst peil på om er rett. Det jeg ihvertfall vil råde deg til IKKE å gjøre, er å sende enda flere meldinger og spørre ham om han ikke er interessert, eller mase om hvorfor han ikke har svart på siste meldingen, om du har misforstått.... det tror jeg kan bli overkill. Prøv å ro nerva, finn på noen annet, skru av telefonen en time for å prøve å distansere deg selv LITT. Du høres litt desperat ut nå. og, tips nr 2, be moderatorene fjerne NOEN av trådene du har laget, for når du har laget 3-4 stykker, så virker det bare masete.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Tja, dumt og dumt... Det er vel ikke så vanskelig å tenke seg til alternativene; 1) han har ikke sett meldingen din, 2) han har sett meldingen din, men ikke hatt mulighet til å svare enda eller 3) han har sett meldingen din, men funnet ut at han ikke vil fyre opp mer under dette. Eller han har mista mobilen i do. Det er vel alt som kan sies om saken.
loppekasse Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje han ikke har hatt mulighet til å svare enda
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje han ble skremt vekk av alle meldingene? Det hender hvis folk er litt for pågående. Uansett så kan du ikke forvente at han skal svare på meldingene med en gang. Han har vel mest sannsynlig et liv utenom.
Gjest Sunshine22 Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har selv vært i den situasjonen du forteller om Hera...Det er flere mulige årsaker til at han ikke har svart, men prøv å fokuser på noe annet en stund...Du har jo tross alt ikke kjent han så lenge! Enten så kontakter han deg etterhvert, eller så gjør han det ikke.. Hvis han kontakter deg, så er han interessert i deg :rødme: eller så kontakter han deg ikke....Da kan du bare gå videre, finnes mange fisker i havet vet du
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har selv vært i den situasjonen du forteller om Hera...Det er flere mulige årsaker til at han ikke har svart, men prøv å fokuser på noe annet en stund...Du har jo tross alt ikke kjent han så lenge! Enten så kontakter han deg etterhvert, eller så gjør han det ikke.. Hvis han kontakter deg, så er han interessert i deg :rødme: eller så kontakter han deg ikke....Da kan du bare gå videre, finnes mange fisker i havet vet du Mange haier også, så er bare å passe seg!
Hera22 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2010 Må bare legge til at vi begge har send NOEN meldinger til hverandre, det er ikke slik at JEG har skrevet en drøss med sms og send han... Nei, får bare vente og se om det tikker inn en melding eller ikke... Hvis han svarer så blir jeg glad, hvis ikke så må jeg bare komme meg videre. Kjærlighet & forelskelse er ikke bestandig enkelt:) Har hatt en del uheldige opplevelser når det kommer til stykket, og ble kanskje smigret da jeg følte at jeg virkelig fikk kontakt med en fyr som ikke var som de forrige= som viser at det faktisk finnes hyggelige mannfolk også, og at jeg kan finne noen som oppfører seg bra mot meg og som lar meg være slik jeg er:) Uansett, takk for alle innspill iallefall:)
Gjest Sunshine22 Skrevet 25. oktober 2010 #14 Skrevet 25. oktober 2010 Føler for å gi deg en stor Kjærlighet er ikke alltid enkelt, men man kan ikke gi opp håpet:) Du vil finne en som ønsker deg alt godt, det kan være mannen som du møtte i helga, eller det kan være andre:) Bare ikke gi opp:)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #15 Skrevet 25. oktober 2010 Må bare legge til at vi begge har send NOEN meldinger til hverandre, det er ikke slik at JEG har skrevet en drøss med sms og send han... Nei, får bare vente og se om det tikker inn en melding eller ikke... Hvis han svarer så blir jeg glad, hvis ikke så må jeg bare komme meg videre. Kjærlighet & forelskelse er ikke bestandig enkelt:) Har hatt en del uheldige opplevelser når det kommer til stykket, og ble kanskje smigret da jeg følte at jeg virkelig fikk kontakt med en fyr som ikke var som de forrige= som viser at det faktisk finnes hyggelige mannfolk også, og at jeg kan finne noen som oppfører seg bra mot meg og som lar meg være slik jeg er:) Uansett, takk for alle innspill iallefall:) Så han har sendt meldinger til deg uten at du har sendt melding til han først? I så fall så er han mest sannsynlig interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå