AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Hei:) Jeg har ennå ikke søkt på ekstra barnetrygd, selv om jeg er enslig og har rett til det. Men bare lurte på noe ang. samværsavtale som kan sendes inn der det står at man skal fylle in hvor ofte barnet er hos far. Barnet er bare hos far en gang pr måned når jeg er med på besøk. Han er en snill og flink far, men vi bor så langt unna at det er lettest slik nå. Tenker på å flytte nærmere snart..... Men er det noen som vet om man skal føre opp at barnet er der 1 gang pr mnd eller er det bare evt dager barnet er med faralene uten mor som skal føres på?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Hei:) Jeg har ennå ikke søkt på ekstra barnetrygd, selv om jeg er enslig og har rett til det. Men bare lurte på noe ang. samværsavtale som kan sendes inn der det står at man skal fylle in hvor ofte barnet er hos far. Barnet er bare hos far en gang pr måned når jeg er med på besøk. Han er en snill og flink far, men vi bor så langt unna at det er lettest slik nå. Tenker på å flytte nærmere snart..... Men er det noen som vet om man skal føre opp at barnet er der 1 gang pr mnd eller er det bare evt dager barnet er med faralene uten mor som skal føres på? Hvis du er med er vel ikke dette forbundet med noen kostnad fra hans side?
Christina_ Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Hei:) Jeg har ennå ikke søkt på ekstra barnetrygd, selv om jeg er enslig og har rett til det. Men bare lurte på noe ang. samværsavtale som kan sendes inn der det står at man skal fylle in hvor ofte barnet er hos far. Barnet er bare hos far en gang pr måned når jeg er med på besøk. Han er en snill og flink far, men vi bor så langt unna at det er lettest slik nå. Tenker på å flytte nærmere snart..... Men er det noen som vet om man skal føre opp at barnet er der 1 gang pr mnd eller er det bare evt dager barnet er med faralene uten mor som skal føres på? Dagsbesøk eller overnattinger?
Christina_ Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du er med er vel ikke dette forbundet med noen kostnad fra hans side? Kan det vel være? Hvis de bor hos han, så kan det hende at han betaler f.eks mat og drikke for begge to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå