AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 I morgen skal jeg møte min samboers datter for tredje gang på de 5 årene vi har vært sammen. Hun bor i fosterhjem og de får bare et meget begrenset samvær av grunner som jeg ikke vil gå inn på, men dette er altså grunnen til at jeg har møtt henne så få ganger. Hun er nå 7 år, og husker meg bare såvidt fra sist jeg så henne. Er det noen som har noen forslag til hva vi kan finne på? Vil på en måte ta vekk presset om å bli kjent, men samtidig er jeg gravid og har bekkenløsning, så er litt begrenset hvor lenge jeg klarer å være på beina i slengen. Noen goge forslag godtfolk? Er forresten i Stavanger/Sandnes-området
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Hvorfor ikke tilbringe tiden hjemme hos dere og spise en god middag med dessert. Skulle foreslå å leie en film, men synes ikke det passer når dere møtes så sjelden. Kjøp inn tegnesaker, en bok og kanskje en dukke til henne. Eller pepperkakedeig til et hus og hvis hun har lyst kan dere lage pepperkaker eller bake boller sammen ?Kan ikke faren spørre fosterforeldrene hva hun liker og hvilke interesser hun har? Hvis det er en åpen gård i nærheten og hun er glad i dyr, kan dere dra dit en tur? Hvor lenge skal hun være hos dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå