Gå til innhold

PS3 eller Xbox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, da får jeg meg en gammel tv, så da er det spillkonsoll så fort som mulig, spørsmålet er bare hvilken...

Til nå har jeg hatt wii og ps3, men vet flere sverger til xbox. Den siste er også billigere... Ang spill kommer det til å så i rollespill (oblivion, dragon age:orgins og begge assasins creed står på liste siden jeg ikke fikk fullført disse når xen forsvant med ps3'en...)

Noen som har formeninger? Kan nevnes at jeg har liten plass, ikke vet noe om tven annet enn at den er gratis og har (gratis) internett via kabel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Xbox 360 definitivt!

Bedre utvalg i spill, bedre kontroller (syns PS3 håndkontrolleren er heilt håpløs) og maskina er litt mindre enn ein PS3.

Har hatt Xbox, Xbox 360, Wii og PS3, den eineste maskina eg ikkje har lenger er PS3'en, for den solgte eg. Blei sjeldent brukt, syns kontrolleren var vrien og den sto bare og samlet støv.

Endret av Awsome
Skrevet

Jeg hadde absolutt valgt Xbox360

(Men det har mest å gjøre med at jeg er hekta på Halo og det er et xbox spill :sjenert: )

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg ville valgt PS3. Kulere spill og mye bedre håndkontroller. Syns det er mange dårlige spill til xbox... PS3 ser finere ut også, syns jeg.

Også Blu-ray spiller da!! :rødme:

Skrevet

Ps3 uten tvil.Du får mye mer for pengene med en slik maskin pluss det er mindre feil på en ps3 enn en xbox360.Sjekk om tven har hdmi utgang slik at du får opitimalt bilde når du skal spille

Skrevet

Har bare x-box, men tror jeg ville gått for ps3.

Skrevet

Tven er hauggammel, ikke sett den en gang, sa bare ja :P Så tviler på at bildeopplevelsen blir noe å skryte over uansett. men jeg skal kjøpe ny tv når jeg får råd, denne blir middlertidig siden den er gratis, så blue ray argumentet vokser litt da...

Skrevet

PS3.

Godt utvalg i spill. God maskin. Gode kontroller. Pluss at den kan brukes til flere ting, surfe på nettet, se filmer, høre på musikk osv.

Skrevet

For et år siden ville jeg sagt xbox360... nå vil jeg si ps3. Synes utvalget av spill har kommet seg på ps3 den siste tiden. Xbox360'en som jeg har bråker så jeg blir gal i hodet (vifta), men jeg vet ikke om det er noe som har blitt forandret på etter at jeg kjøpte min. Men ville heller kjøpt xbox360 en wii..

Skrevet

Jeg har et lite rom (studentbolig) så viftestøy er max sjenerende. Ps3 har jeg jo hatt og vært fornøyd med, så tror jeg nå heller mot den :) Men takk for all hjelp og innspill!

(og wii er obligatorisk pga zelda :P)

Skrevet

Jeg har begge da:P men synes ps3 er litt bedre pga. bluray, playstation move, på x box bruker kontrollene batteri så det er jo litt negativ, men det går sikkert ann å kjøpe noe som gjør at det går ann å lade via x boksen....liker bedre spillene også da på ps3. men det er jo en smaksak.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Xbox bråker som et lite helvete. PS3 er stille og fredelig. samt at en får Gran Turismo på PS3 :cool: Live-spilling er også billigere på PS3. Legg til at du får blåstrålespiller også så er valget enkelt.

Skrevet

PS3 er bestemt :) Fikk lønn i dag og har allerede brent bort ca halvparten på div, så får spinke og spare frem til stipendet kommer, så kjøpes den inn :)

Skrevet

Xbox bråker som et lite helvete. PS3 er stille og fredelig. samt at en får Gran Turismo på PS3 :cool: Live-spilling er også billigere på PS3. Legg til at du får blåstrålespiller også så er valget enkelt.

De nye Xbox 360 modellene lager mye mindre støy enn de som kom ut før 2008. Spesiellt den nyeste slim modellen, det er knapt merkbart nå lenger. PS3 er fremdeles stillere riktignok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...