allover Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Hei! Jeg lurer på å gå til anskaffelse av en Puls klokke ELLER GPRS klokke. Kan dere si noe om forskjellene her.. Hva har du? og hva anbefaler du? Jeg har ikke høy grad av teknisk innsikt men kan lese bruksanvisniger.. og "kan".. Gjerne ikke for avansert.-og gjerne ikke for dyr.
feuerstein Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg lurer på å gå til anskaffelse av en Puls klokke ELLER GPRS klokke. Kan dere si noe om forskjellene her.. Er gjerne lettere å si noe om likhetene: De henger på håndleddet og kan blant annet fortelle deg hva klokken er. Utover det er det helt ulike apparater med ulike bruksområder.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 For flere svar for pulsklokke i alle fall, ville jeg spurt inne på kosthold og treningsformumet
Gjest Nedfall Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Jeg lurer på å gå til anskaffelse av en Puls klokke ELLER GPRS klokke. Kan dere si noe om forskjellene her.. Hva har du? og hva anbefaler du? Jeg har ikke høy grad av teknisk innsikt men kan lese bruksanvisniger.. og "kan".. Gjerne ikke for avansert.-og gjerne ikke for dyr. Uten å ha satt meg særlig inn i det, tipper jeg forskjellen mellom ei klokke med GPRS (GPS?), og ei uten, er at førstnevnte er bedre istand til å holde rede på hvor langt, og med hvilken hastighet du løper (den vet jo hvor du faktisk er). Andre klokker vil sannsynligvis gjette på hvor langt du løper utifra gjennomsnittlig skrittlengde (skritt-teller). Pulsmåling er nok ikke avhengig av gps..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå