AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Del Skrevet 25. oktober 2010 Var ute på fredag. Traff en interessant mann, ikke av typen player, men mer beskjeden og god (og pen). Ingen av oss var fulle, alt gikk fint han spurte om vi kunne gå på date. Han er 38, jeg er 31. Vi utvekslet nummer og jeg har ikke hørt noe siden fredagen. Betyr det the end? Eller kan det gå mange dager uten tlf og han likevel er interessert. Jeg er helt grønn på sånt, sorry. Hvor er dere flinke analytikere? Jeg vet dette er et ihjelspist emne, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Del Skrevet 25. oktober 2010 Venter du lenge nok så finner du det ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 25. oktober 2010 #3 Del Skrevet 25. oktober 2010 Send en sms og si du har lyst til å treffe ham igjen, davel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ville ikke bekymret meg hvis det er innenfor 1 uke i alle fall. Finnes mange rare "regler" for sånne ting, så hvis han følger noe sånt så kan det ta litt tid. Han ville ikke spurt om du ville bli med på date uten at han var interessert. Men som Tidssone sier så kan du jo bare sende en sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ville ikke bekymret meg hvis det er innenfor 1 uke i alle fall. Finnes mange rare "regler" for sånne ting, så hvis han følger noe sånt så kan det ta litt tid. Han ville ikke spurt om du ville bli med på date uten at han var interessert. Men som Tidssone sier så kan du jo bare sende en sms. Jeg har brent meg på dette før og tenkt at, ja..nå er jeg over 30, på tide å bli voksen og være litt hanlekraftig selv og...sendt mld først. Never heard from him. Så nå er jeg redd...æsj..helt fjortis..men det blir jo fort slik.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har brent meg på dette før og tenkt at, ja..nå er jeg over 30, på tide å bli voksen og være litt hanlekraftig selv og...sendt mld først. Never heard from him. Så nå er jeg redd...æsj..helt fjortis..men det blir jo fort slik.. TS Poenget med å vente med å ringe er å få deg til å savne han litt før han tar kontakt, noe som ser ut til å fungere. Men det kanskje jo også hende at han er usikker på sånne ting som det her også, og ikke vet hvor lenge han skal vente før han ringer. Jeg ville ventet litt til for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Del Skrevet 25. oktober 2010 Poenget med å vente med å ringe er å få deg til å savne han litt før han tar kontakt, noe som ser ut til å fungere. Men det kanskje jo også hende at han er usikker på sånne ting som det her også, og ikke vet hvor lenge han skal vente før han ringer. Jeg ville ventet litt til for å se. Usikker på sånne ting.. Hadde han vært 28 -ok ja, kanskje. Men 38?? Tror man tør å sende en melding da, gjør man ikke? ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Del Skrevet 25. oktober 2010 Usikker på sånne ting.. Hadde han vært 28 -ok ja, kanskje. Men 38?? Tror man tør å sende en melding da, gjør man ikke? ts Jeg har ingen aning, er 24 selv. Men i alle fall så tror jeg ikke at du trenger å bekymre deg før det har gått en uke. Hører du ikke noe innen da, så send en melding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #9 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er jeg interessert så sender jeg da en melding selv etter en dag eller to. Takker for en hyggelig kveld. Ingenting påtrengende. Bare en melding som viser at jeg er interessert. Kan da ikke overlate alt til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 26. oktober 2010 #10 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kanskje han sitter og tenker akkurat det samme som deg? Det er ikke noen regler! Ring ham!! Bare tull å sitte og lure. For alt du vet kan han ha mistet nummeret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #11 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kanskje han sitter og tenker akkurat det samme som deg? Det er ikke noen regler! Ring ham!! Bare tull å sitte og lure. For alt du vet kan han ha mistet nummeret ditt! Ja! Det har skjedd 50 ganger før med meg og alle andre kvinner som aldri hører noe mer fra mannen...hvor har du vært hele denne tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #12 Del Skrevet 27. oktober 2010 Send ham en melding og spør "Når skal du be meg ut da?" så får han nok revva i gir uten at det blir for pinlig for noen av partene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #13 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja! Det har skjedd 50 ganger før med meg og alle andre kvinner som aldri hører noe mer fra mannen...hvor har du vært hele denne tiden? Har opplevd det jeg! Mannen det gjalt la lappen med nummeret mitt i bukselomma. Buksa ble vasket og lappen ble uleselig. Han var var veldig glad for at jeg ringte! Er en av de heldige som har vært ute for en ærlig mann jeg skjønner jeg. Mens dere som 50 ganger før har opplevd at mannen har gitt blaffen dere har andre erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. oktober 2010 #14 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Var ute på fredag. Traff en interessant mann, ikke av typen player, men mer beskjeden og god (og pen). Ingen av oss var fulle, alt gikk fint han spurte om vi kunne gå på date. Han er 38, jeg er 31. Vi utvekslet nummer og jeg har ikke hørt noe siden fredagen. Betyr det the end? Eller kan det gå mange dager uten tlf og han likevel er interessert. Jeg er helt grønn på sånt, sorry. Hvor er dere flinke analytikere? Jeg vet dette er et ihjelspist emne, men likevel... Eh..han må jo ringe! Så treg han er... Endret 27. oktober 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå