AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Vi skal ha et lite bryllup med bare forlovere og familie først, men tenkte å ha en uformell litt større bryllupsfest med resten av vennene våre. Vi har barn og har tenkt ut mange forskjellige varianter, men tenkte å høre her om noen har litt kreative ideer eller erfaringer og hvordan dere syns det vi allerede har tenkt ut høres ut som? Vi har barn og tenkte kanskje å ha festen hjemme hos oss på ettermiddag/kveld for å inkludere barna til vennene våre også. Vi har tenkt stående buffet, cocktailparty, hageparty, grillfest, piknik hvor alle har med en rett og hvor vi står for drikkevarer (ikke fyllefest altså, siden barn er inkludert), åpenhus fest hvor folk kan komme og gå litt som de vil, men faren er vel at det kommer to gjester tidlig og alle de andre kommer plutselig samtidig litt senere. Innspill taes i mot med takk:-)
Barcelone Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg synes ideen din høres veldig fin ut, men jeg tror nok kanskje jeg ville satt av et bestemt tidspunkt når folk skulle komme, nettopp for å unngå at to kommer tidlig og resten kommer sent. Nordmenn er jo gjerne litt trege til å gå ut... Hvis dere skal ha med barn ville jeg nok gått for grillfest eller piknik. Eventuelt en kombinasjon. Så kan dere jo ha litt leker og sånn også. Jeg var i et bryllup en gang hvor vi bl.a lekte stolleken og det var helt utrolig moro!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for svar! Er det viktig å ha sitteplasser til alle, eller er det greit at man kan stå/ sitte hvor man vil. Hadde vært bra med langbord, men vet ikke om vi får plass til det hjemme hos oss.
Barcelone Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Det synes jeg er opp til dere. Hvis det skal være uformeldt så kan trenger det ikke akkurat være bordplassering og veldig oppdekket bord. Har dere kanskje en hage? Hva med å dekke noe ut også? Eventuelt hvis dere har en terasse? Nå vet ikke jeg helt når dere skal gifte dere heller, men jeg ville ha pyntet helt enkelt med markblomster og kanskje noen stearinlys bare på sommeren. Hvis dere skal ha med barn så er vel ikke akkurat unger de som gidder å sitte i ro alt for lenge heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå