AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg bestilte for et par uker siden en kinobilett via filmweb.no, men jeg ble syk denne dagen og fikk ikke gått. Og lurer på om det er en mulighet for å bytte biletten slik at eg kan ta det igjen senere? Kjedlig å betale 100 kr for ingenting..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Nei, ikke når filmen allerede har gått. Og egentlig ikke før filmen går heller. Jeg var heldig engang. Jeg hadde kjøpt to billetter og fikk vite at vi ikke kunne bruke dem, så jeg gikk til kinoen og lurte på om jeg kunne returnere dem og få pengene tilbake. Hun sa først at det gjorde de ikke, men siden det var en populær film og bra seter så sa hun tilslutt at det gikk bra for denne gangen.
Chiyo Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg mener at når man bestiller på nett står det ett eller annet sted at billetene ikke kan refunderes eller byttes. Synn du ble syk da.
sofie777 Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Hm, jeg var også syk når jeg skulle se en film, og da fikk jeg en sånn gratisbillett. Det er jo like greit som å få pengene igjen. Kanskje de er greiere i Trondheim?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå