AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #21 Skrevet 25. oktober 2010 Nei nei - kan ikke det må du skjønne. Da er du jo kun ute etter oppmerksomhet. Vær klar over at folk ER Facebook statusen sin - det som skrives der er ALLTID 100 % seriøst ment og er grunnlag for både oppsigelser og misunnelse eh ... jeg mener selvsagt berettiget og rettferdig harme fra andre. Hvis du tror du kan gjøre noe rett her i verden så tro om igjen, og tro nå ihvertfall ikke det i statusen din på Facebook. Uff, ja. Jeg vil jo ikke virke oppmerksomhetssugen heller. Ikke lett dette. Kanskje man bare skal slutte å skrive noe som helst på FB
aline Skrevet 25. oktober 2010 #22 Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje man bare skal slutte å skrive noe som helst på FB ... vil man slutte å eksistere da? Dersom man ikke skriver noe på FB?
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2010 #23 Skrevet 25. oktober 2010 ... vil man slutte å eksistere da? Dersom man ikke skriver noe på FB? Ja jeg frykter at man bare ... svusj ... blir avlogget. For godt. R.I.P.
Gjest Consensio Skrevet 25. oktober 2010 #24 Skrevet 25. oktober 2010 ... vil man slutte å eksistere da? Dersom man ikke skriver noe på FB? Mange tror nok det. Min mann slettet seg fra FB, men merkelig nok er han fortsatt i live
Gjest Bond Skrevet 25. oktober 2010 #25 Skrevet 25. oktober 2010 Mange tror nok det. Min mann slettet seg fra FB, men merkelig nok er han fortsatt i live Det er han åpenbart ikke, han har bare ikke forstått det ennå.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #26 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er 100% ufør, og til vanlig er hverdagen min så til de grader kjedelig at det ikke er noen vits i å oppdatere statusen (med mindre jeg føler for å dele en artig link). Men når det først skjer noe gøy, så hender det at jeg skriver om det på facebook. Om en som ikke kjenner meg titter innom siden min, vil sikkert vedkommende oppfatte det som at jeg stadig er på farten - dvs helt til han/hun ser nærmere på datoene og hvor lang avstand det er mellom oppdateringene. Men er enig i at oppdateringer som fisker etter reaksjoner er passe tragisk
Alvina Skrevet 26. oktober 2010 #27 Skrevet 26. oktober 2010 Hehe. Det skjer veldig lite i livet mitt også, så jeg bruker bare å oppdatere hva postmannen har prestert å levere. Men det hender jeg kommenterer også, men ikke om irl. Det hender jo andre gjør det, og da sier jeg fra og sletter mølet. Jeg vet ikke hva jeg mener om facebook, egentlig noe fans møl hele dritten?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #28 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ikke noe særlig fb-venner som skriver helt idiotiske ting, men det irriterer meg litt når folk hinter veldig tydelig om noe (f eks nå ei som åpenbart er gravid - hun er nygift og har småbarn, så ingen bombe, og skriver om sin dårlige form i ulike vendinger hver dag, men selvsagt uten at noen sier gravid rett ut...*ignore*), men ikke sier det som det er. Selv skriver jeg noen gange irriterte utbrudd (og sletter dem igjen av og til ), ellers holder jeg meg mest til litt overflatiske positive ting. Skriver veldig lite personlig, de som skal være informert får bli det gjennom andre kanaler. Men det er mye fordi jeg har flere slags bekjente der, noen er kollegaer fra 7-8 år tilbake som jeg bare har kjent i profesjonell sammenheng, og de trenger ikke vite om tilstanden i forholdet mitt eller dødsfall i familien.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #29 Skrevet 26. oktober 2010 Tror det er mange som ikke tenker helt over at det de legger ut på "fjesboka" faktisk kan få konsekvenser for dem. Ei venninne av meg som hadde vært arbeidsledig lenge klarte endelig å få seg en jobb for en stund siden. Hun har en kontorjobb og er logget på Facebook hele dagen og legger ut statusoppdateringer jevnlig. Hun er også venn med sjefen i den nye jobben på Facebook. Må innrømme at jeg synes det er litt spesielt at man etter kort tid i ny jobb legger ut stautser av typen "Kjeeeeeeeeeeeder meg!!!!!!! Vil hjeeeeeeeeeeeeem NÅÅÅÅÅÅ!!" eller "Jævla drittdag! Jobben suger!" så sjefen kan se dem. Teller vel ikke positivt akkurat?
peace Skrevet 26. oktober 2010 #30 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Ja jeg er da tydeligvis en av få som faktisk er ENIG med trådstarter....! Er nok fordi jeg har en god bekjent selv som gjør akkurat det samme...! Vedkommende er sliten og trøtt stadig vekk og får sykemeld i flere uker av gangen, og reiser på shopping og ringer rundt til venner stadig vekk og vil finne på ting... -Og oppdaterer facebook....! Jeg hadde blitt så sint om jeg var arbgiveren til dette menneske! Og ja samme hva dere sier om at jeg ikke kjenner til hele situasjonen; så gjør jeg faktisk det -for så nær er vedkommende!! Noen folk er bare late, eier ikke arbeidsmoral og respekt for kolleager/arb.giver. Endret 26. oktober 2010 av peace
Gjest Consensio Skrevet 27. oktober 2010 #31 Skrevet 27. oktober 2010 Alltid så gøy når folk sier at de er så nære vedkommende at de bare vet alt. Min samboer ser meg hver eneste dag, selv ikke han vet hvor vondt jeg egentlig har det eller hvor mange smertestillende jeg tar i løpet av en dag. Ei heller hvor ofte jeg går på badet for å gråte slik at han ikke ser det. Eller min aller beste venn. Han vet enda mindre. Han ser meg kun når jeg selv klarer det. Mine foreldre vet om min sykdom, men aner ingenting om min hverdag i det hele tatt. Jeg hadde ledd meg ihjel dersom min mamma hadde fortalt andre eller meg at hun vet hvordan jeg har det. Nei, selv ikke de nærmeste vet hvordan den syke har det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå