Mariell5 Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hadde itunes på min forrige pc, knuste skjermen på den, men har fått tatt ut det meste av det jeg hadde på den... (trodde jeg) Itunes var ikke med i den mappa jeg fikk, så nå lurer jeg på om jeg kan laste ned itunes på en annen pc og legge inn sanger via den uten at de nåværende sangene på min ipod slettes? Har hørt at du bare kan bruke en itunes til ipoden, og hvis du bruker flere så mister du de sangene du har liggende, stemmer dette?
Gjest idakaroline Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Det stemmer det at hvis du først har koblet til iPoden til iTunes på en pc og så kobler til på en ny pc, så slettes sangene. Jeg vet ikke akkurat hvorfor, men det er i allefall sånn det er. Har opplevd det selv, og det er fryktelig irriterende!
Gjesten Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Så vidt jeg vet vil du miste alt du har på iPoden din hvis du konfigurerer den med en ny PC. Dessverre. Apple er litt håpløse sånn sett.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kan ikke hjelpe deg med itunes, men jeg kan anbefale MediaMonkey istedenfor=) Mye bedre, og mye mer frihet når det kommer til sanger og forskjellige dataer=)
Gjest idakaroline Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Mener og huske det at jeg fikk tak i et program som gjorde at alle sangene jeg hadde på iPoden likevel kom seg inn i iTunes. Husker ikke hva det het, desverre. Mener å huske at jeg sleit litt med å finne ut åssen jeg skulle bruke det og at tittelen på sangene ble borte når de ble lagt inn igjen på en ny pc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå