Gå til innhold

føler meg så shabby ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg elendig. Har blitt 36 år og har et travelt liv med barn, dyr, jobb, hus og hjem.

Utseende begynner å bli forfalt, håret gråner, magen er for stor, jeg finner ikke klær og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med alt dette.

Tiden strekker liksom ikke til og selvtilliten er blitt så liten at jeg ikke tør være fri til å kle meg som jeg vil. Dermed blir det mye kjedelig og endel typiske joggeklær ...

Jeg trenger hjelp, men vet ikke hvor jeg skal be om det :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å dra til frisøren? Jeg får alltid høyere selvtillit da jeg ser bedre ut på håret :)

De små tingene kan gjøre underverker.

Gjest idakaroline
Skrevet

Ja, reis til frisøren sånn som det ble nevnt over her! Gjør noe nytt med håret, noe du ikke har prøvd før! Gi det en livlig klipp og kanskje farge det i en ny farge?

Du kan jo oppdatere sminkepungen din også og bruke så enkel sminke som mascara, litt eyeliner og rouge. Det også gjør underverker, spesielt hvis man ikke har brukt mye sminke før!

Du kan prøve Polyvore og sette sammen antrekk der! Da ser du hva du faktisk liker og kan tenke deg, også kan du gå utifra det neste gang du skal handle :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Ja, som andre har foreslått - ta en tur til frisøren og få klipp og farge som kler deg. Invester i noen nye, gode hudpleieprodukter og litt ny sminke. Når det gjelder klær, er det viktig at du finner ut hvilken stil du ønsker/liker og hva du føler deg vel i. Her er noen tips til hvordan man kan kle seg for å skjule en liten mage, hvis man vil det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...