tone Skrevet 4. mai 2002 #1 Skrevet 4. mai 2002 vi har leid band som skal spille etter maten. burde vi ha noen til å spille taffel musikk også? et keyboard? hva gjør dere andre????
Annett Skrevet 4. mai 2002 #2 Skrevet 4. mai 2002 Vi skal ikke ha taffel musikk, men det er jo smak og behag da Nå er det bare 1 uke igjen til jeg gifter meg 12
Leia Skrevet 4. mai 2002 #3 Skrevet 4. mai 2002 Kanskje ikke under , men før middag? Til velkomstdrinken?
Fakse Skrevet 4. mai 2002 #5 Skrevet 4. mai 2002 Vi skal muligens ha taffelmusikk, men i alle fall ikke panpipe mooooodz! 12
june2002 Skrevet 4. mai 2002 #6 Skrevet 4. mai 2002 Hei! Vi vet ikke om vi skal ha noe slkt ennå, men i så fall blir det jo bare via musikkanlegget... Men har vært i bryllup både med og uten taffel (både flygel og keybord) Jeg synes det var ganske fint (begge deler. så lenge den som spiller er flink så gjør det ikke så mye med utseende), men det er jo selfølgelig smak og behag da.. _________________ june-02 1212[ Dette Innlegg er endret av: june2002 den 2002-05-05 01:58 ]
Nephilia Skrevet 5. mai 2002 #7 Skrevet 5. mai 2002 Bare husk at dere ikke spiller for høyt... Var i et bryllup der de gjorde det, og vi måtte snakke ganske høyt for å i det hele tatt høre hverandre. Det var ikke særlig koselig.12
Niso Skrevet 5. mai 2002 #8 Skrevet 5. mai 2002 Vi hadde taffelmusikk, og det var vellykket! Musikeren, som senere spilte til dans, spilte under middagen på et piano. Han spilte lavt, slik at det overhodet ikke sjenerte noen. Og så var det greit at det var noen som dro igang melodien under sangene (vi hadde kun to sanger).
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #9 Skrevet 6. mai 2002 Jeg leter etter et band (en duo eller trio) i Oslo/Akershus som kan spille til dans, men syntes det er vanskelig å bare ta noen ut fra internet. Har dere noen forslag? Har noen av dere hørt om Scene strekk? Vi vil gjerne ha noen som lager litt liv både for oss unge og de litt eldre. Har vært i noen bryllup hvor musikken rett og slett har ødelagt festen.....
wok Skrevet 6. mai 2002 #10 Skrevet 6. mai 2002 Jeg synes ikke det er nødvendig med taffelmusikk til middagen. Da skal jo gjestene prate, le og kose seg! (Mange som hører litt dårlig, har vanskelig for å følge med når det er for mye bakgrunnsstøy også...) Men det som derimot er greit er å ha noen som kan spille orgel/piano/? til sangene. Blir ofte litt 'fomling' med melodinene ellers, særlig hvis ikke gjestene er det største sangerne. 12
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #12 Skrevet 6. mai 2002 Taffelmusikk er "bakgrunnsmusikk" mens man spiser. Vi skal bare ha en til å spille piano til sangene, dersom det er piano i det lokalet vi skal ha. Men ellers er det jo veldig kos med taffelmusikk, bare den ikke blir "overdøvende". Folk må jo få sitte å prate og kose seg!
Niso Skrevet 6. mai 2002 #13 Skrevet 6. mai 2002 Til Anonym som leter etter duo/trio i Akershus m.m.: En noe perifer slektning av meg spiller i en duo som kaller seg Heartbeat. De er kjempeflinke! Send en privat melding om du vil ha telefonnummeret.
cream Skrevet 6. mai 2002 #14 Skrevet 6. mai 2002 Heisann. Vi skal ikke ha det selv om det er med i prisen... Det er forde han skal stå rett bak oss.. Hehe! Men han skal spille til sangene! Det syntes jeg er ok. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå