hufsa! Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Heia,gubben får myye kviser ved barbering,selv om han barberer riktig vei og bruker nye høvler.Har aldri vært noe på rens og kremer men er kansje på tide nå.Han har fet hud og i 30 åra.Er det noen der ute med ett tips til noe som hjelper?
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Heia,gubben får myye kviser ved barbering,selv om han barberer riktig vei og bruker nye høvler.Har aldri vært noe på rens og kremer men er kansje på tide nå.Han har fet hud og i 30 åra.Er det noen der ute med ett tips til noe som hjelper? Bruk en krem mot innvokste hår. Jeg påfører den flere ganger i dagene etter at jeg har barbert, og det har virka. Om kvisene egentlig er innvokste hår da. Men det kan også være lurt å vaske seg skikkelig først, så man ikke får noe bakterier på huden, selv om man bruker after shave. Endret 24. oktober 2010 av Airi Chikako
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Heia,gubben får myye kviser ved barbering,selv om han barberer riktig vei og bruker nye høvler.Har aldri vært noe på rens og kremer men er kansje på tide nå.Han har fet hud og i 30 åra.Er det noen der ute med ett tips til noe som hjelper? Dropp høvel, gå over til barbermaskin. Dersom det blir litt vanskelig er den beste løsningen å bruke en god barberskum! Det er et must!! Og det skader absolutt ikke å begynne med hudpleie :D Bedre sent enn aldri Bloggadresse fjernet. Kråkesaks, moderator. Endret 25. oktober 2010 av Kråkesaks
Dyreelskern Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vet noe som hjelper mot kviser, men det er så mye styr at jeg ikke orker å gjøre det selv. Er han desperat kanskje han vil prøve. Du trenger brevoxyl-salve (fåes reseptfritt på apotek), en mild ansiktsvask og en god fuktighetskrem, og masse tålmodighet. På denne siden står det framgangsmåte, og en shaving guide: http://www.acne.org/regimen.html Brevoxyl = "benzoyl peroxide". Det funker mot kviser, men gir deg rød hud i starten, og får du det på klær, håndklær, sengetøy går fargen av... Da sier det seg selv at det er siste løsning.
hufsa! Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar alle sammen,skal sjekk ut div her og se hva han mener.
hufsa! Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2010 Bruk en krem mot innvokste hår. Jeg påfører den flere ganger i dagene etter at jeg har barbert, og det har virka. Om kvisene egentlig er innvokste hår da. Men det kan også være lurt å vaske seg skikkelig først, så man ikke får noe bakterier på huden, selv om man bruker after shave. Heia igjen,har du noen navn på kremen,kikka litt rundt her men ble ikke så klok på hva som var best..
Gjest Airi Chikako Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Heia igjen,har du noen navn på kremen,kikka litt rundt her men ble ikke så klok på hva som var best.. jeg kjøper ikke den samme hver gang. RFSU sin har funka på alle mine behårede områder, men flere andre har funka også. Bare å prøve seg fram, sikkert lurt å gå på apoteket og se.
hufsa! Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2010 jeg kjøper ikke den samme hver gang. RFSU sin har funka på alle mine behårede områder, men flere andre har funka også. Bare å prøve seg fram, sikkert lurt å gå på apoteket og se. Takk takk,det skal jeg gjøre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå