Gjest idakaroline Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Før jeg fikk kyssesyken for en stund tilbake, var jeg veldig aktiv og likte veldig godt det å jogge og løpe lange turer. Etter at jeg har blitt helt frisk, har jeg overhodet ikke hatt motivasjon til å begynne med det igjen. Jeg har lyst til å begynne så fort som mulig, men trenger motivasjon! Jeg har ikke råd til nye sko på en god stund, så det betyr at jeg må jogge i converse siden det er den eneste skotypen jeg har bortsett fra høye hæler. Jeg vet at det ikke er bra for hverken rygg eller bein, men det er sånn jeg må gjøre det nå til jeg har råd til nye sko. Noen som har forslag på gode sko for jogging på både asfalt og i skog og mark? Helst noen som ikke koster så veldig mye! Trenger også en god del musikktips!
Frk. Belle Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Du kan jo sjekke ut denne tråden.. Hva med å sykle isted for å løpe? Tenkte det kanskje var lurt siden du ikke har joggesko...
Gjest Nanne70 Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Du må ikke finne på å jogge i Converse! Hva jogget du i før? Du kan faktisk finne rimelige joggesko som i hvertfall er bedre enn Converse hvis du sjekker litt på nett og på sportsbutikkene. Både G-sport og Intersport pleier å ha tilbud, og 200-400 kr kan du vel få av foreldrene dine til joggesko?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Du vil ende opp med problemer i kroppen på sikt om du jogger med converse på asfalt eller annet hardt underlag. Da er det faktisk bedre å ikke jogge i det hele tatt. Gode sko (som nevnt kan du finne de til under 500kr) gir faktisk motivasjon også
Gjest idakaroline Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Jogget i joggesko, men de var så utslitte at dem måtte kastes. Har ikke fått rota meg til å kjøpe nye heller da jeg har vært syk og rett å slett ikke har hatt motivasjon. Nå har jeg heller ikke penger til det, men jeg tipper nok at mamma og pappa vil bidra litt sånn at jeg ikke ødelegger kroppen med jogging i converse! Skal sjekke ut både G-Sport og Intersport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå