Gå til innhold

Interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Var ute på byen i går kveld, og traff en kjempegrei mann som jeg var sammen med resten av kvelden...Vi hadde det kjempekoslig, og han var så snill at han fulgte meg til bussen....Han spurte også etter telefonnr mitt, og det fikk han selvfølgelig...Da jeg var på vei hjem, ringte han og lurte på om jeg var på bussen, han ville forsikre seg om at jeg kom meg hjem trygt sa han....I dag sende jeg en melding til han der jeg takket for en fin kveld, og han svarte at han hadde hatt en kjempefin kveld, og at jeg måtte si fra neste gang jeg skulle ut:)

Så det jeg lurer på,er om han bare er høflig eller faktisk kan være interessert??

Etter et par uheldige opplevelser, så tørr jeg nesten ikke å håpe på at han kan være interessert heller...Hva mener dere her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut som om han kan være interessert, bare pass på at det ikke blir slik at han bare vil møte deg ute på fylla. Den beste "testen" er jo å bare stille han et åpent spørsmål som om han f.eks vil møte deg for en kaffe på en hyggelig cafe en dag :) Hva som helst, bare ikke la det bli en fyllegreie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Jeg synes det høres ut som om han kan være interessert, bare pass på at det ikke blir slik at han bare vil møte deg ute på fylla. Den beste "testen" er jo å bare stille han et åpent spørsmål som om han f.eks vil møte deg for en kaffe på en hyggelig cafe en dag :) Hva som helst, bare ikke la det bli en fyllegreie!

:jepp: Hør på Envy, TS! Virker som om han er interessert, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han prøver sitt beste for å ikke virke for "desperat" og for "pågående" samtidig som han ikke vil selge seg selv for store forhåpninger. Hører han ikke noe fra deg til neste gang det blir helg, så høres han ikke ut som typen som engang vil prøve å fiske ut en forespørsel eller unnskyldning for at du skal noe annet. Man vet liksom hva som foregår og da nytter det ikke...move on osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...