Gå til innhold

Ekstremt mange off shore-folk på sukker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje det har noe med å gjøre at jeg er fra oljebyen Stavanger...

Godt over 50% av de som interesserer meg og tar kontakt på sukker jobber off shore:(

Er det typisk at de vil ha seg en jente å kose med når de er hjemme, men har liten tid til å møte en i hverdagen pga de er mye ute og jobber?

Jeg syns det er veldig negativt, men tør ikke si det til dem. Kom nylig ut fra et forhold som røyk hovedsaklig fordi han aldri hadde tid til meg pga jobben.

Denne gangen er jeg nøye på at jeg vil ha en med normal jobb og som har tid til meg i hverdagen. Ikke noe reprise av det forrige forholdet...

Og p.s; jeg driter i om de er rike pga det. Vil ikke ha en som er rik, men aldri hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke off-shore typ 2 uker på 4 uker av?

Jo, tror det. Men jeg hadde ikke vært veldig happy for at han skulle reise 2 uker hele tiden:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt topp at han er vekke 2 uker om gangen, du får jo treffe han hver dag i 4 uker etterpå. Så har du noe å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har 2 uker på, 4 uker av. En kompis av meg som jobba off shore for en del år tilbake jobba 6 uker på, 6 uker av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra oljebyen og har møtt tre stk fra sukker som jobber off shore.. Virker som om mangen jobber med det der inne ja hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber man offshore har man mindre tilgang på andre sjekkearenaer, så selvsagt vil de kunne være overrepresentert på nettdatingsider.

Jeg ville ikke latt meg stoppe av en 2/4-uker turnus, hvis han ellers var drømmemannen. Noen fordeler er det jo også med to uker fra hverandre, man får mer tid for seg selv, og man kan oppleve at det gir en annen gnist i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber man offshore har man mindre tilgang på andre sjekkearenaer, så selvsagt vil de kunne være overrepresentert på nettdatingsider.

Det nok heller det at oljearbeidere er overrepresenterte i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Jeg har en samboer som jobber off shore :) Møtte han ikke på nettet, men likevel. Hva er så galt med å finne en mann som jobber off shore?

Det passer selvfølgelig ikke livsstilen til alle. Det er jo spesielt dumt hvis man har små barn sammen, eller noe slikt. Men jeg kan fortelle deg at å ha mannen borte et par uker, styrker forholdet utrolig mye! Man går aldri lei av hverandre, og man har den nyforelska følelsen gjennom hele forholdet. Man får tid til å tenke over hvor heldig man er, og man savner hverandre, noe som også er godt for forholdet. Det er selvfølgelig litt dumt at man går rundt å venter heletiden. Man venter på fritur og man venter på jobbtur. Men det kan ikke måles med den gleden man har når man faktisk har tid til å være sammen flere uker i strekk. Han lager middag til du kommer hjem fra jobb, og han gjør husarbeid og i helgene har dere tid til å tilbringe hele dagen og natten sammen.

Jeg syns det er dumt at du avviser alle som jobber off shore bare pga. nettopp det. Det er ikke så ille som folk tror. Heller ganske kjekt. Men jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre, det er ditt valg. Og som sagt så passer ikke den ordningen for alle :) Forresten; turnusen til de som jobber off shore kan være forskjellig. Det varierer helt fra hvor man jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres deilig ut, men så er jeg en dame som faktisk trenger litt tid for meg selv også. Hadde forsåvidt ikke hatt problemer med 6/6 uker heller, så lenge han har det bra med den fordelinga selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...