Gå til innhold

kviser av dermalogica skin smoothing cream?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd dette? Active moist gir meg for lite fukt, men vil bytte dagkrem for å finne ut om det er SSC som gjør at huden ikke roer seg. Er det fett i skin smoothing cream?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er få Dermalogica produkter jeg kommer unna med å bruke, uten å få utbrudd :-( Så det overrasker meg ikke at du får kviser av deres produkter..

Bloggadresse fjernet.

Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Det er få Dermalogica produkter jeg kommer unna med å bruke, uten å få utbrudd :-( Så det overrasker meg ikke at du får kviser av deres produkter..

Ta gjerne en titt innom bloggen min, det skal komme mer info der.. Kan også gjerne sende meg en mail med litt mer utfyllende info, så skal jeg forsøke å hjelpe deg :D

yasi.blogg.no

Takk, ser at bloggen din er nystartet:)Har bestilt meg en dagkrem og nattkrem fra green people, en slags hasteløsning. Har kresen hud som regerer på alt mulig.Masse arr på hals og kjeve, hake etter akne.Har fortsatt klumper som ligger som kuler under huden leeenge :( er så lei!

Skrevet

Skin Smoothing Cream er en krem for tørr hud, ikke fuktfattig. Det er dermed ikke så veldig rart at du får utbrudd av den! Anbefaler å heller bruke et fuktserum under nå når været blir kaldere (og/eller fuktmaske), enn å bytte til en krem for tørr hud. da blir resultatet ofte kviser!

Skrevet (endret)

Skin Smoothing Cream er en krem for tørr hud, ikke fuktfattig. Det er dermed ikke så veldig rart at du får utbrudd av den! Anbefaler å heller bruke et fuktserum under nå når været blir kaldere (og/eller fuktmaske), enn å bytte til en krem for tørr hud. da blir resultatet ofte kviser!

Skin smoothing cream er beregnet for fuktfattig hud, det er intensive moisture balance som er for fettfattig. Ergo er det ikke noe fett i SSC, men det er mange som reagerer med utbrudd på stoffene som er i dermalogica produktene

Endret av Gummiloppa
Skrevet

Takk, ser at bloggen din er nystartet:)Har bestilt meg en dagkrem og nattkrem fra green people, en slags hasteløsning. Har kresen hud som regerer på alt mulig.Masse arr på hals og kjeve, hake etter akne.Har fortsatt klumper som ligger som kuler under huden leeenge :( er så lei!

Ja, den er det :) Jeg jobber for harde livet med å få den opp kjapt ;) Men det tar litt tid.. Derfor jeg sa at du gjerne kunne sende en mail, lettere å hjelpe deg når jeg vet litt mer om huden din. Kresen hud som ikke tåler noe, ja da er vi to! :( Men det finnes håp kjære deg, fortvil ikke =)

Skrevet (endret)

Skin smoothing cream er beregnet for fuktfattig hud, det er intensive moisture balance som er for fettfattig. Ergo er det ikke noe fett i SSC, men det er mange som reagerer med utbrudd på stoffene som er i dermalogica produktene

Jo, Skin smoothing cream inneholder noen fettstoffer, selv om den vel ikke er en spesielt fet krem.

Uansett, dere andre som lett får urenheter av denne (og annet): Hvilken fuktighetskrem anbefaler dere?

:)

Endret av tante fiolett
Skrevet

Jo, Skin smoothing cream inneholder noen fettstoffer, selv om den vel ikke er en spesielt fet krem.

Uansett, dere andre som lett får urenheter av denne (og annet): Hvilken fuktighetskrem anbefaler dere?

:)

håper green people kan redde meg en liten stund nå fremover til jeg finner en favoritt, viss ikke green people blir en favoritt da. Green people skal ikke tette porer. Uff har brukt DSSC siden sommer, og trodde at det var rensen som renset ut all dritten fra huden, men har slitt med kviser i 1,5 år, men huden min har vært litt av og på. Vært fin de 2 gangene jeg har vært gravid blandt annet.men har hatt vanskelig hud siden jeg var 16, og er nå snart 30 ;(

Skrevet

håper green people kan redde meg en liten stund nå fremover til jeg finner en favoritt, viss ikke green people blir en favoritt da. Green people skal ikke tette porer. Uff har brukt DSSC siden sommer, og trodde at det var rensen som renset ut all dritten fra huden, men har slitt med kviser i 1,5 år, men huden min har vært litt av og på. Vært fin de 2 gangene jeg har vært gravid blandt annet.men har hatt vanskelig hud siden jeg var 16, og er nå snart 30 ;(

Jeg er 34 og sliter også med urenheter. Ikke særlig betente kviser, men får lett tilstoppede porer og små urenheter. Det er mye som spiller inn; gener, hormonnivåer, kosthold, utvendig pleie.

Nå vet ikke jeg hva du bruker av hudpleie utenom det du nevner her, men rene fuktighetskremer vil jo ikke gjøre noe med arr og "klumper" som du beskriver, kun virke på fuktnivået i overhuden.

Hvilke kremer fra GP har du bestilt? Ser på nettsiden at det finnes mange.

Har du forresten prøvd Exuviance? Eller Jan Marini? Bare en tanke i tilfelle du er interessert i hudpleie med mer aktive virketoffer :)

Skrevet

Dersom huden din var fin mens du var gravid, er det nok muligens hormoner som er årsaken bak kvisene, også. Da kan det tenkes at det ikke vil hjelpe uansett hva slags pleieprodukter du hjelper. For mange kan p-piller ha en positiv effekt på kviser, men det er jo ikke alltid slik at de er et alternativ.

Skrevet

Jeg er 34 og sliter også med urenheter. Ikke særlig betente kviser, men får lett tilstoppede porer og små urenheter. Det er mye som spiller inn; gener, hormonnivåer, kosthold, utvendig pleie.

Nå vet ikke jeg hva du bruker av hudpleie utenom det du nevner her, men rene fuktighetskremer vil jo ikke gjøre noe med arr og "klumper" som du beskriver, kun virke på fuktnivået i overhuden.

Hvilke kremer fra GP har du bestilt? Ser på nettsiden at det finnes mange.

Har du forresten prøvd Exuviance? Eller Jan Marini? Bare en tanke i tilfelle du er interessert i hudpleie med mer aktive virketoffer :)

Takk,hei, bruker jan marini sin rens av og til om kvelden etter å ha vasket vekk sminken med green people foaming cleanser. Har bestilt jan marini bioclear lotion til å bruke lokalt, men trenger en dag og nattkrem. har bestilt den med solfaktor fra greenpeople og fruitful night til natta.Jan marini sin rens er veldig god ja:)har skiftet mineralsminke fra jane iredale til everydayminerals.

Skrevet

Hudpleie varierer veldig fra person til person. Huden min fikk sammenbrudd av decleor hydra floran kremen f.eks, mens skin smoothing cream fungerer fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...