AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 ser endel bilder på flickr jeg kunne tenke meg å enten ha i ramme hjemme/lage fototapet til egen bruk. hvordan går jeg fremfor å kunne gjøre dette? ifht rettigheter og slikt?
fruBeist Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Send ei melding til vedkommende som har lagt ut bildet? Etter som jeg husker går det an å sende pm på flickr, eventuelt legge igjen en kommentar på bildet. Har du ikke flickr-konto, lager du det på et par minutter, helt gratis.
Pingting Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Send ei melding til vedkommende som har lagt ut bildet? Etter som jeg husker går det an å sende pm på flickr, eventuelt legge igjen en kommentar på bildet. Har du ikke flickr-konto, lager du det på et par minutter, helt gratis. Det går an! bare å gå på profilen til vedkommende, så får man sendt PM derfra Ellers er det vel offisielt sett ingen som kan stoppe deg fra å benytte bildene til privat bruk? Jeg ville likevel spurt da, det er høflig og den som har tatt bildet synes sikkert det er hyggelig at noen liker det så godt at de vil ha det på veggen hjemme.
Karmosin Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 http://www.flickr.com/help/general/#147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå