AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hei. Jeg har et problem som egentlig først og fremst er positivt. Jeg har begynt å få orgasmer hvor jeg spruter. Det er jo fint i og for seg, orgasmene er bra og jeg klager ikke, men det blir så mye søl. Jeg kan ikke vite om det er en orgasme som jeg spruter ved eller ikke, det vet jeg ikke før den kommer, selv om jeg kan merke at den bygger seg opp. Synes det er ubehagelig å få en sånn orgasme i senga, det blir jo vått og sånn. Har noen tips til hva man kan gjøre for å unngå så mye søl? Senga blir jo våt, og mange ganger er det ganske mye som kommer, som ikke tørker av seg selv. Jeg vil jo ikke skifte sengetøy hver gang vi har sex heller. Og typen visste ikke hva det var først, og trodde jeg tissa på meg. Det gjør jo at man ikke har lyst til at han skal se at lakenet har blitt vått. Har forklart det altså, men det er liksom ikke noe kult at jeg ikke har noen kontroll over det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Men har du gått på do før du har sex? Det må jeg ellers blir det søl. Nå går jeg alltid på do, og da slipper jeg sølet.
Piper Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Legg noe tykt under dere (håndkle eller lignende), problemet løst
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Men har du gått på do før du har sex? Det må jeg ellers blir det søl. Nå går jeg alltid på do, og da slipper jeg sølet. Men det er ikke tiss, det kommer fra skjeden. I blant kan jeg merke at det renner over penisen hans når vi har sex, og urinrøret er jo ikke der inne.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Hei. Jeg har et problem som egentlig først og fremst er positivt. Jeg har begynt å få orgasmer hvor jeg spruter. Det er jo fint i og for seg, orgasmene er bra og jeg klager ikke, men det blir så mye søl. Jeg kan ikke vite om det er en orgasme som jeg spruter ved eller ikke, det vet jeg ikke før den kommer, selv om jeg kan merke at den bygger seg opp. Synes det er ubehagelig å få en sånn orgasme i senga, det blir jo vått og sånn. Har noen tips til hva man kan gjøre for å unngå så mye søl? Senga blir jo våt, og mange ganger er det ganske mye som kommer, som ikke tørker av seg selv. Jeg vil jo ikke skifte sengetøy hver gang vi har sex heller. Og typen visste ikke hva det var først, og trodde jeg tissa på meg. Det gjør jo at man ikke har lyst til at han skal se at lakenet har blitt vått. Har forklart det altså, men det er liksom ikke noe kult at jeg ikke har noen kontroll over det. Skjønner at du misliker at senga blir altfor våt, men det er jo ikke så farlig, er det det? Jeg er mann og elsker det når dama får sprutorgasme, spesielt når jeg gir henne oralsex. Det er spennende og så smaker det helt herlig!!! Jeg vil ikke at dama skal gjøre noe som helst for å slutte å sprute, ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Skjønner at du misliker at senga blir altfor våt, men det er jo ikke så farlig, er det det? Jeg er mann og elsker det når dama får sprutorgasme, spesielt når jeg gir henne oralsex. Det er spennende og så smaker det helt herlig!!! Jeg vil ikke at dama skal gjøre noe som helst for å slutte å sprute, ihvertfall! Jeg vil ikke slutte, det er jo de beste orgasmene mine. Jeg vil bare slippe å skifte sengetøy så ofte, eller finne en løsning som gjør at det blir mindre vått. Piper sin løsning var bra, for så vidt, men den tar jo bort litt av det spontane. Men går vel an å ha et håndkle liggende på rommet og bruke det uansett, blir jo litt søl når man har sex uansett.
Mnaari Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Enten ha et håndkle over som du fjerner etter sex, eller legg et håndkle over etterpå.
^KinderMaxi^ Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Hva med latex laken og et håndkle? Da slipper du ihvertfall å tenke på søl under selve akten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå