Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Jeg vil tippe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du kan velge ferdigutfylte kuponger på nett. Du får et forslag til en kupong, og hvis du ikke "liker" tallene, kan du bare trykke på en knapp for å generere nye tall. Du kan også fylle ut kupong med tall du velger selv. Vinnertallene kommer på nett ja. :) Programmet kan også fortelle deg hvor mange rette tall du har, hvis du ikke orker å telle selv. (På Lotto og Viking, i hvert fall.)

Tusen takk for hjelpen :goodbye:

Tror jammen jeg skal begynne å tippe igjen!

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :goodbye:

Tror jammen jeg skal begynne å tippe igjen!

Bare hyggelig! :)

Ja, det er kjekt med litt spenning i hverdagen.

• 12 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/24/2010 at 7:40 PM, AnonymBruker said:

Jeg driver med hest da, så sånn sett er det kanskje litt mer spennende. Men tror det kanskje er litt mye å sette seg inn i.

Extra har jeg faktisk vært borti før. Men det er kanskje ikke så store summer der?

Men hvordan kommer man i gang? Er det bare å gå bort til en kiosk og si man vil spille lotto?

Jeg driver Andelslag via På Lag hos Rikstoto. Har opplevd både oppturer og nedturer.

Er også del av andre sine lag. Totalt sett går jeg vel noen kr. i pluss.

Altså ikke for godt betalt pr. time å lese seg opp til løpene, man kan egentlig ikke lese seg nok opp.

Til omganger fra Sverige f.eks. finnes det mye videomateriell tilsvarende en arbeidsdag å gå gjennom på YouTube (fordi trav er mye større der enn i Norge), samt norske og svenske travtips-sider.

Det er ofte i helgene det omsettes for mest til større spilleomganger, og litt tveegget sverd at dagen du helst vil bruke på helg må du bruke til å lese 7-10 timer med info før du leverer i siste sekund (pga. sen info/sene strykninger). Har på vekkerklokke også i helger for å rekke nok opplesning før innleveringsfristen.

Så for å gå i mye pluss over tid på hest må du legge inn flere timer enn en vanlig arbeidsdag, så må man regne på hva det gir i timelønn opp mot tiden brukt.

Den største enkeltpremien jeg har vunnet var vel på litt under 10.000 kr.

Med mindre man elsker hester, dyr, og selve travsporten i seg selv, bør man spørre seg om man i en 100 % fast vanlig jobb også har tid til å ''jobbe'' 100 % ekstra ved siden for å få med all info før travløp. Hvis ikke må man håpe på flaks og kan spille lotto f.eks. i stedet, som bare tar 1 sekund men samtidig kan gi 7-14+ mill. men sannsynligvis ikke gir noe.

Anonymkode: a3370...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...