AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg trenger tips til å finne en jeans som ser mest flatterende ut for min kroppsform. jeg er 1.73 cm med normal tynn kroppsfasong. Jeg ønsker en tight bukse med slimfit, med medium midje, gjerne med litt tykt stoff ettersom jeg er tynn. Jeg vil gjerne fremheve rumpen samt få bena mine til å virke lengre. Jeg har prøvd acne jeans - men den måtte en tur til skredderen før jeg fikk den til å fungere. noen med tilsvarende lik kroppsfasong som har et merketips?
bananbåt Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 jeg var akkurat å handla 2 stk bukser på hm- en til 199 og en til 399,- de var overraskende fine på! begge var slimfit, og normale i livet, den billigste var ganske tynt stoff da. jeg er like høy som deg og normalslank da. (str 29)
Gjest Lille-pus Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er litt lavere enn deg, 169 cm, og bruker 27", har smalt liv. Armani Jeans passer meg helt perfekt, men jeg er en voksen dame (ulempen med Armani Jeans er jo at de koster "litt" da.....)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 har nettopp kjøpt denne i demi curve og er veldig fornøyd levis curve id
Gjest idakaroline Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Zara har mange fine jeans! Har selv kjøpt et par der nå for litt siden, og er kjempe fornøyd! Begge buksene er slimfit Vet også at Topshop har mange fine jeans! Ellers så er jeg stor fan av Levis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå