Gjest gjest Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Kjæresten min og jeg hadde det riktig så hyggelig noen timer i går. Mens jeg koste meg med han tok han et godt tak i håret min og "knullet" meg dypt i munnen. Dette har han ikke gjort tidligere og han begynner tydeligvis å bli trygg, noe jeg liker. Men kan dette være tegn på at han liker dominans? Hvor går veien videre? Her er jeg helt ukjent?
Gjest Karina Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Ja det er godt mulig at han liker å dominere. Mange menn liker både å bli dominert og det å dominere. Det mest naturlige for menn er å dominere, så det er nok et bra tegn i min bok. Så lenge du blir opphisset av at han behandler deg litt røfft, så er det bare positivt
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Det er drømmen min at mannen min skal gjøre dette med meg. Og det skjer nok en av dagene tipper jeg, vi har hatt tlf sex om dette og det tenner han enormt. Tanken på å bli knullet hardt i munnen til jeg brekker meg og slevet mitt renner er DRØMMEN!!!!! Men vi er så heldige at vi tenner både på å dominere og bli dominert like mye. Han liker f.eks at jeg knuller han i rompa med en buttplug og at jeg kveler han, men han liker også å gjøre det samme med meg så her er det likestilling for alle penga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå