Gå til innhold

En tvist i Robinson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som begynner å bli ganske lei av at de svakeste rotter seg sammen, og stemmer frem de beste. Og når taperne sitter i jurien så sier det hver gang: "det er så uverdige!!!".... når de selv har vært med på å stemt ut de "verdige", og gitt de "uverdige" billett videre. Håpøst!

Jeg er også lei av de som sier. "Stem på meg, jeg vil hjem til familien". "Jeg offrer meg"!

Så hvorfor kan ikke konseptet være litt sånn som 71 grader nord, der man må være sterk for å kome videre. Og samtidig gjøre en sånn vri som Farmen, og komme med litt info sånn at vi lærer litt om vilmark.. og oppgavene blir derretter...

Også vil jeg at de som blir stemt ut av robinson kommer på en annen øy, sånn at de svekklinga som vil hjem, kan få lov til å sitte der.. og på slutten ha en mulighet til å kjempe seg inn igjen. De melder seg jo på for at de skal vinne! Så om de ikke er en robinson når de kommer inn i programmet, så har de ihverfall lært masse!

Jeg synes Robinson er interessant, men blir for mange ganger dumt.. 71 grader Nord har ihvertfall verdige vinnere! Uansett om man måtte stemme på vinneren eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg takler ikke de som melder seg på for å sitte å syte og klage over hvor fælt det er og hvor mye de savner dama/typen. Gad hvis du ikke klarer å være vekke fra kjæresten så hvorfor melder du deg på robinson da?? Hjelpes meg.

Husker i 2008 så tror jeg faktisk halvparten bare ville hjem pga de savna de der hjemme og pga myggestikk og andre ting.

Skrevet

Jeg takler ikke de som melder seg på for å sitte å syte og klage over hvor fælt det er og hvor mye de savner dama/typen. Gad hvis du ikke klarer å være vekke fra kjæresten så hvorfor melder du deg på robinson da?? Hjelpes meg.

Husker i 2008 så tror jeg faktisk halvparten bare ville hjem pga de savna de der hjemme og pga myggestikk og andre ting.

Ja, ikkesant. Jeg er helt enig med deg. Og i 2009 så tok jo Christer grep, og han til og med skjelte ut en som heter Peder også.. (selvom han ikke hadde grunn til det. Han satt jo der med punktert lunge) hehe.

Men likevel. Tror de fleste er PR-kåte, og tror det er digg å leve på en ødeøy.. Når serien har gått i 10 år, så bør de fleste klare å forbrede seg på det verste. Ihvertfall det å være borte fra nære og kjære!

Jeg vil at de utstemte skal bli sendt på en annen øde øy, og prøve å overleve der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...