ecathari Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hei I januar reiser jeg til Australia og blir boende der i 10 mnd, mens kjæresten min skal bo her hjemme.... :S Skal feire jul med familien, men tenkte at kanskje han og jeg kunne reise bort et eller annet sted og feire nyttår... Være noen dager sammen, bare han og jeg, før jeg reiser..... Men, jeg trenger noen forslag på hvor og hva! Hehe... Et eller annet sted i Europa er nok mest aktuelt. Kanskje ikke altfor dyrt (skal jo ha flybillettene til Australia og diverse startpenger der nede, så har ikke altfor mye penger, men litt penger klarer vi alltids å hoste opp) For meg er det viktig at det kanskje er litt romantisk, at vi får tilbragt litt tid med hverandre, men også at det ikke er for kjedelig.... Vi er begge to folk som liker å finne på ting, og hater å bare sitte på hotellet å se på tv Jeg er 22 og han 23 år... Vi var nettopp i Kroatia, og begge har vært i London flere ganger... Så ingen av de stedene. Noen som har noen bra tips? Hvilken by? Bra hoteller? Hva gjør man på nyttårsaften? Koselige aktiviteter? På forhånd tusen takk ^^, -ecathari-
barnehagetanten Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Rimelige reisemål: Riga, Tallin, Krakow, Praha er vel det jeg kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå