Gjest care Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ho gamlemor som vi steriliserte før sommerne, har hatt en depresjonsperiode som har resultert i mye gråt. Jeg snakket med dyrelegen og hun forklarte at det var naturlig. Men nå har hun begynnt å springe rundt i hele leiligheten, hun er liksom på jakt etter noe.....jeg begynner å lure på om katte har fått hjerneskade.... eller psykiske problemer... Noen som har erfaringer med steriliserte gamlemødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Mammas hunnkatt var godt voksen da hun ble sterilisert, og hun fikk sånne raptuser hvor hun storma rundt i hele huset - helt spinnvill :o Har ingen forklaring på det, men da er det i hvert fall flere enn din pus som blir litt gæærn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eldste kjetta mi er også sånn, og ho er ikke sterilisert. Tror kanskje det er noe som kommer med alderen også jeg. Kjetta vår begynte med dette da ho var en 5-6 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 ok, da er det sikkert helt normalt. En ting er at hun har mistet kjønnsdriften, kanskje hun nå har gått tilbake til barndommen - ser i hverfall slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det har så absolutt noe med steriliseringen å gjør! Alle mine kjetter har blitt sånn etterpå, en av dem var 8 år og gikk helt i barndommen. Antar det er noe med hormonproduksjonen som forandrer seg. De ser ut til å ha det helt topp synes jeg, masse energi og lekelyst.... Men de mister absolutt ikke kjønnsdriften hvis de bare er sterilisert, bare så det er sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vår ble og sånn Behandle henne som en kattunge og se hva som skjer (masse leker ol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå