Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en ny dagkrem, har prøvd mye, men foreløpig ikke funnet en jeg er helt fornøyd med, så jeg prøver å spørre her. Jeg har hud som er fuktfattig, blir lett blank i t-sonen, og kan lett få urenheter av feil produkter. Den perfekte dagkrem skal passe til å ha under makeup, bør helst ha en lett konsistens og helst også ha solfaktor. Så dersom noen har en anbefaling eller flere etter å ha lest dette, så blir jeg glad om dere kommer med de :).

Forresten, jeg vet at mange her liker godt Decleor og kanskje vil anbefale meg deres produkter, men jeg har forsøkt flere kremer fra Decleor, og jeg tåler dem dessverre ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noe fra Dermalogica?

Skrevet

MD formulations har en dagrem som heter moisture defense. Har hørt mye bra om den, og har flere venninner som har prøvd denne. Den har spf 20 tror jeg... Den er stiv i prisen i butikk, men skal finnes på nettbutikker til noen slanter mindre... :)

Skrevet

Den fra MD har jeg hørt mye bra om, vurderer kanskje å kjøpe den. Dermalogica er kansje også bra? Er det noen spesiell krem du kan anbefale Smalltalk?

Skrevet

Den fra MD har jeg hørt mye bra om, vurderer kanskje å kjøpe den. Dermalogica er kansje også bra? Er det noen spesiell krem du kan anbefale Smalltalk?

har prøvd md sin krem og den var jeg veldig missfornøyd med. hud ble blank og grusom utover dagen.

er selv ute etter en dagkrem, skal kanskje prøve en decleor kanskje :/

Skrevet

Da jeg endelig hadde funnet en favoritt i en krem med SPF 30 fra DDF, ble den selvfølgelig tatt ut av produksjon :(

Foreløpig beste erstatning er Exuviance multi-protective day fluid med SPF 15. Går godt inn i huden, gir fukt men ikke fett, og bra underlag for make-up. Høy nok faktor for vinteren i Norge, men til våren blir det vel ny jakt!

Også Essential day fluid SPF 15 fra samme merke kan være aktuell. Den har fruktsyrer og passer om du ikke har sensitiv hud.

http://www.neostrata.com/category/exuviance/day+moisturizers.do

Skrevet

Tidlig å uttale seg, men jeg har begynt å bruke Green People sin vita min fix, og huden ser bedre ut etter noen få dager. Nå har jeg "bare" brukt produkter fra apotek det siste året, og egentlig vært ganske fornøyd med disse også (særlig Eucerin), men huden ser renere/mindre irritert ut nå. Imidlertid har jeg av og til hatt erfaring med at produkter som virker bra kan vise seg å tørke ut huden e.l over tid, men jeg har sett mange som anbefaler GP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...