Gå til innhold

Tør du ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser for meg at du er:

- Opptatt av livssyn og norrønne guder

- Er en såkalt "hot wife" (lever i cuckold-forhold, der du er utro og din mann aner ikke noe om det)

- Har en intrikat måte å diskutere et emne på

- Har høyere utdannelse innen et humaniorafag

- Bor i Oslo

- Er opprinnelig fra distriktene

- Er i slutten av 20-årene, eventuelt i begynnelsen av 30-årene

- Ser for meg at du er politisk radikal

- Foreløpig litt vanskelig å plassere

Nei jeg er ikke hotwife (og om jeg hadde vært det så ville det ikke vært hemmelig) eller radikal (SV = radikal og umenskelig politikk) og ganske unenig i å kalle de for norrøne guder. De er jo like mye bronsealderguder eller nasjonalromantikkguder i så måte.

Herskerguden derimot er en norrøn og middelaldersk gud siden kristendommen forsvant i opplysningstiden.

Også er jeg ikke et troll, men en heks! :goodbye:

Ellers må jeg si at her er det tydeligvis noen som har lest littegrann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Norna er en søt dame, som liker å hekse litt innimellom...er jo snart Halloween :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Tror Norna er en søt dame, som liker å hekse litt innimellom...er jo snart Halloween :)

Snart og snart fru Blom, det er nesten et år til, da :-).

• Liker 1
Skrevet

Kul tråd.

Jeg vil og ta for meg noen.

Piper:

-Ærlig på godt og vondt

-Bor i familie med dine og mine barn

-Godt utdannet

- Lar seg ikke pelle på nesen

- Er inkluderende og hjelpsom mot sine venner

- Tjener godt

- Har stor rettferdighetssans

Kunne gjerne tjent mer :ler: men er egentlig fornøyd med lønnen min. Men må si at vi bor bare med mine barn,min mann har ikke barn (men ser på mine som sine egne), så stemmer det veldig godt det du har beskrevet. Skremmende egentlig :ler:

Skrevet

Det er stadig de samme brukerne som blir nevnt i slike tråder. Er det noen som tør å ta for seg brukere som har mange innlegg, men som ikke blir nevnt så ofte?

Kanskje du kunne begynt med det selv, i stedet for å kreve at andre skal gjøre det? Men det er lettere å klage, enn å gjøre det selv eller.

Skrevet

Mye mer interessant å snakke om de som vi ikke hører og ser hele tiden med sine forutsigbare meninger.

Få heller fram Norna, Lysglimt, Strenge frøken Gerd, Brunhilda, Poirot, Wadjet, osv.!

Skrevet (endret)

Mye mer interessant å snakke om de som vi ikke hører og ser hele tiden med sine forutsigbare meninger.

Få heller fram Norna, Lysglimt, Strenge frøken Gerd, Brunhilda, Poirot, Wadjet, osv.!

Ja, det er bare å kjøre på. Ingen som stopper deg. :)

Endret av Tabris
Skrevet

Mitt forslag til de klokeste, peneste, smarteste, de med best jobber /utdanning og som er mest populære er:

- Tabris

- Kate W.

- Brutal Mann

- Piper

- Steinar

- Mike W

De virker så nyanserte og intelligente - og veldig populære :yvonne::)

Skrevet

Jeg får prøve meg på denne jeg også. Nå er jeg ikke blant de mest aktive brukerne her og jeg er stort sett innom kun noen få av forumene, så jeg har kanskje ikke det beste grunnlaget for å analyserne noen av brukerne her. Men jeg prøver meg likevel på Bond:

-Er opprinnelig fra et annet land. Vill gjetting på Tyskland.

-Holder på med doktorgraden i et eller annet.

-Liker litt sær musikk.

-Over gjennomsnittet opptatt av kunst spesielt og kultur generelt.

-Har veldig fin avatar.

-Liker å kaste småstein på biler når ingen ser på.

(Ok da, den siste fant jeg bare på)

Skrevet (endret)

Jeg får prøve meg på denne jeg også. Nå er jeg ikke blant de mest aktive brukerne her og jeg er stort sett innom kun noen få av forumene, så jeg har kanskje ikke det beste grunnlaget for å analyserne noen av brukerne her. Men jeg prøver meg likevel på Bond:

-Er opprinnelig fra et annet land. Vill gjetting på Tyskland.

-Holder på med doktorgraden i et eller annet.

-Liker litt sær musikk.

-Over gjennomsnittet opptatt av kunst spesielt og kultur generelt.

-Har veldig fin avatar.

-Liker å kaste småstein på biler når ingen ser på.

(Ok da, den siste fant jeg bare på)

Hohoh, smigret. Vel, er utenlandsk, men tysk.. (kan jo ikke bekrefte og avkrefting hadde snevret inn andre mulighetene), og er doktorant ja. Musikksmak er ikke sær men god, bare det er sagt. Ok, kanskje litt sær for noen.

Det med kunst og kultur er også riktig, men visste faktisk ikke at jeg hadde gitt så mye uttrykk for det her.

Og måtte le av dette med småstein. Altså - det er faktisk ikke helt utenkelig at jeg hadde gjort noe sånt, selv om jeg er virkelig lovdydig og alt det der :ler:

PS. Avatar er selveste Pussy Galore - Bond-dama fra Goldfinger. Ikke bare er hun pen, hun har det kuleste navnet i hele verden. Om jeg skal noen ganger bytte brukernavn, blir det Pussy Galore, selv om det hadde sikkert svekket mitt "slem moderator" imaget.. :gjeiper:

Endret av Bond
Skrevet

Hohoh, smigret. Vel, er utenlandsk, men tysk.. (kan jo ikke bekrefte og avkrefting hadde snevret inn andre mulighetene), og er doktorant ja. Musikksmak er ikke sær men god, bare det er sagt. Ok, kanskje litt sær for noen.

Det med kunst og kultur er også riktig, men visste faktisk ikke at jeg hadde gitt så mye uttrykk for det her.

Og måtte le av dette med småstein. Altså - det er faktisk ikke helt utenkelig at jeg hadde gjort noe sånt, selv om jeg er virkelig lovdydig og alt det der :ler:

PS. Avatar er selveste Pussy Galore - Bond-dama fra Goldfinger. Ikke bare er hun pen, hun har det kuleste navnet i hele verden. Om jeg skal noen ganger bytte brukernavn, blir det Pussy Galore, selv om det hadde sikkert svekket mitt "slem moderator" imaget.. :gjeiper:

:) Fint bilde i avataren, ja.

Ville aldri ha gjettet at Bond er fra et annet land enn Norge. :)

Skrevet

Det stemmer det, jeg skrev feil.

Skrev DU feil! Haha! *jubler og løper rundt og tar salto*

Skrevet (endret)

KateW:

- Pen

- Store pupper

- Bra utdannelse

- Redd for å vise sine negative sider

-

Tre av fem er ikke så verst. Jeg er ikke spesielt pen.

Endret av Kråkesaks
Skrevet (endret)

+ at hun fronter seg selv og sitt eget (fiktive?) utseende/sex appeal og liberale sexliv for å innynde seg hos MikeWaters. Hun er generelt skummelt opptatt av MikeWaters, og kommer sjelden med noe annet enn å kopiere hans meninger.

:ler: Fantastisk. Jeg kjenner faktisk Mike, men nei, vi er ikke så enige om alt, men har noen sammenfallende interesser og tanker, ja.

Dog er sexlivet mitt fryktelig kjedelig, og så langt jeg vet finnes det vel ikke fiktive utseender?

Endret av KateW
Skrevet

Mike og Kate er de mest populære brukerne, vettdu, de har så mange aktuelle kommentarer i "Aktuelle Nyheter". :) Eller var det mest bare i "Sexforumet" de hadde meninger?

Ai, ai ai.

Jeg diskuterer generelt bare sex og fanteri her inne. Aktuelle saker og andre ting får jeg nok av IRL. Er det ikke greit det da? Å ha noen fristeder hvor man kan diskutere enkle

tema?

Skrevet

:danser: Gjorde også meg litt glad.

Skrevet (endret)

... og fullstendig selvutslettende overfor menn.

Det var da som FAEN. Alle som har skrevet noe her inne om meg er anonyme bruker som skriver skit? Hva i helvete er vitsen med det?

Hva var poenget med tråden? Å si noe hyggelig om andre brukere under fullt nick.

Nei, det stemmer ikke. Husk at det er forskjell på fetisher man kan ha levd ut i forhold, og hvordan man er som person i det daglige.

Endret av KateW
Skrevet

Det er stadig de samme brukerne som blir nevnt i slike tråder. Er det noen som tør å ta for seg brukere som har mange innlegg, men som ikke blir nevnt så ofte?

LilleBille:

Slagferdig

Klok

Voksen?

Mor

Singel

Velutdannet

Raus

Morsom

Tydelig

Lar seg ikke pille på nesen

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg får si som en avdelingsleder jeg hadde en gang i min ungdom gjorde, da hun gikk i forbønn hos sjefen for en nyansatt som hadde gjort en brøler: Til og med jeg kan gjøre en feil. ;-)

Nei, fra spøk til alvor, jeg er ikke redd for å innrømme at jeg både gjør og tar feil. Så selvhøytidelig er jeg ikke :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...