Chiyo Skrevet 2. november 2010 #101 Skrevet 2. november 2010 Hvorfor tør du ikke bruke nicket ditt? Jeg synes det er frekt å spørre om andres meninger/erfaringer, selvom temaet her ikke er spesielt ømtålig, når du selv ikke står åpent frem. Ikke hvis man spørr fint og sier vær så snill... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #102 Skrevet 3. november 2010 (endret) KateW: - Pen - Store pupper - Bra utdannelse - Redd for å vise sine negative sider ... og fullstendig selvutslettende overfor menn. Endret 7. november 2010 av Kråkesaks
Sequax Skrevet 3. november 2010 #103 Skrevet 3. november 2010 Under fullt nick, folkens ? Hvis dere skal rakke ned på noen, så ha iallefall baller nok til å skrive under deres eget nick ( som faktisk også er anonymt, tro det eller ei...) 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #104 Skrevet 3. november 2010 Føler at Susanne gjemmer en stor hemmelighet, Mads vil ikke jobbe mer med studiene og Alf ble oppsagt som ingeniør i går? Nikitozina skrøt av sine mange menn, Christian42 vil ha dame, og Steinar er innestengt. Hvem skal vi snakke om i dag da?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #105 Skrevet 3. november 2010 Min nye favoritt er ilcrappo. Han virker både intelligent og morsom. Og med en forkjærlighet for steining og senegalesisk pottemakeri i tillegg er han på grensa til heit. Sikkert veldig spennende å lese hans innlegg i Samliv eller Sex-forumet? Vi bør ikke glemme Robotkalle: han glimrer med sin milde innsikt uttrykt som alltid på en diplomatisk måte.
Gjest Eurodice Skrevet 3. november 2010 #106 Skrevet 3. november 2010 Sikkert veldig spennende å lese hans innlegg i Samliv eller Sex-forumet? Vi bør ikke glemme Robotkalle: han glimrer med sin milde innsikt uttrykt som alltid på en diplomatisk måte. Hvor er det blitt av Robotkalle? Det var litt av en type, jeg gjetter at hans innlegg fikk blodtrykket til å stige hos flere .
aline Skrevet 3. november 2010 #107 Skrevet 3. november 2010 Jeg kan prøve meg på aline, en blanding av hva jeg vet og hvilket inntrykk jeg har: - Aktiv og utadvendt, danser - jepp, stemmer på en prikk. - Gjennomtenkte meninger - prøver så godt jeg kan ihvertfall, liker å tenke før jeg sier, så jeg vet at jeg står for det jeg sier. - danser - jepp. - er singel - vel, den er litt av og på, så tja passer best. - er fornøyd med livet, trygg på seg selv - Dette stemmer, og jeg jobber hardt for å ha det livet jeg har, og tryggheten på meg selv. hehehe.... kan slenge noen tilbake til Tabris: - åpen og imøtekommende - nysgjerrig - ønsker og tror på at med informasjon og standhaftig forklaring, kan hun få selv den mest sneversynte til å forstå, og gir seg ikke før etter iherdige forsøk. - tror det beste om andre til det motsatte er bevist, gang på gang. - blid og med ett positivt syn på livet. er noe jeg innbiller meg om deg.
Tabris Skrevet 3. november 2010 #108 Skrevet 3. november 2010 Hehe, takker. - ønsker og tror på at med informasjon og standhaftig forklaring, kan hun få selv den mest sneversynte til å forstå, og gir seg ikke før etter iherdige forsøk. En av mine største feil, som jeg har brukt lang tid på bl.a KG på å forstå.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #109 Skrevet 3. november 2010 Det er stadig de samme brukerne som blir nevnt i slike tråder. Er det noen som tør å ta for seg brukere som har mange innlegg, men som ikke blir nevnt så ofte?
^KinderMaxi^ Skrevet 3. november 2010 #110 Skrevet 3. november 2010 Under fullt nick, folkens ? Hvis dere skal rakke ned på noen, så ha iallefall baller nok til å skrive under deres eget nick ( som faktisk også er anonymt, tro det eller ei...) Helt enig. Skulle ønske jeg kjente til noen så godt her inne at jeg kunne svart, men Gjør ikke det. Er selvfølgelig noen som svarer på innlegg som alltid er skikkelig bitch men husker uansett ikke nicket.
Sequax Skrevet 4. november 2010 #111 Skrevet 4. november 2010 Det er stadig de samme brukerne som blir nevnt i slike tråder. Er det noen som tør å ta for seg brukere som har mange innlegg, men som ikke blir nevnt så ofte? Hvis du har noen i tankene, kan ikke du ta for deg de brukerne ? Eller gi oss et lite hint om hvem du mener, så får vi se hvilke profileringer som kommer ?
Norna Skrevet 4. november 2010 #112 Skrevet 4. november 2010 Føler at Susanne gjemmer en stor hemmelighet, Mads vil ikke jobbe mer med studiene og Alf ble oppsagt som ingeniør i går? Nikitozina skrøt av sine mange menn, Christian42 vil ha dame, og Steinar er innestengt. Hvem skal vi snakke om i dag da? Meg da?
Sequax Skrevet 4. november 2010 #113 Skrevet 4. november 2010 Meg da? Føler ikke at jeg "kjenner deg" helt enda, ellers skulle jeg gjerne ha "dømt deg"
Norna Skrevet 4. november 2010 #114 Skrevet 4. november 2010 Stefan og Cuckold = Får av og til lyst å ofre til djevelen når jeg leser enkelte av innleggene deres.
flickan Skrevet 4. november 2010 #115 Skrevet 4. november 2010 Kul tråd. Jeg vil og ta for meg noen. Piper: -Ærlig på godt og vondt -Bor i familie med dine og mine barn -Godt utdannet - Lar seg ikke pelle på nesen - Er inkluderende og hjelpsom mot sine venner - Tjener godt - Har stor rettferdighetssans Østlandet: -Ingeniør -Leser finansavisen og/eller kapital -stemmer blått -nerdete -kjekk -pirkete
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. november 2010 #116 Skrevet 4. november 2010 (endret) Meg da? Ser for meg at du er: - Opptatt av livssyn og norrønne guder - Er en såkalt "hot wife" (lever i cuckold-forhold, der du er utro og din mann aner ikke noe om det) - Har en intrikat måte å diskutere et emne på - Har høyere utdannelse innen et humaniorafag - Bor i Oslo - Er opprinnelig fra distriktene - Er i slutten av 20-årene, eventuelt i begynnelsen av 30-årene - Ser for meg at du er politisk radikal - Foreløpig litt vanskelig å plassere Endret 4. november 2010 av gjestdeluxe
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #117 Skrevet 4. november 2010 Savne Poirot, Robotkalle og Wadjet - kor e dæm?
Tabris Skrevet 4. november 2010 #118 Skrevet 4. november 2010 Savne Poirot, Robotkalle og Wadjet - kor e dæm? Du kan jo skrive om dem.
Gjest Eurodice Skrevet 4. november 2010 #119 Skrevet 4. november 2010 Savne Poirot, Robotkalle og Wadjet - kor e dæm? Jeg så nettopp på medlemslisten. Robotkalle har ikke vært aktiv siden februar i år. De andre fant jeg ikke. Kanskje de er her under andre nick.
Gjest Sommertid Skrevet 4. november 2010 #120 Skrevet 4. november 2010 Morsomt å lese hvilke oppfatninger man får av folk gjennom nettet. Jeg føler ikke jeg har vert her lenge nåkk til å bli skikkelig kjent med folkene her inne enda så jeg har ikke noe å komme med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå