Gå til innhold

Tør du ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

KateW:

- Pen

- Store pupper

- Bra utdannelse

- Redd for å vise sine negative sider

+ at hun fronter seg selv og sitt eget utseende/sex appeal og liberale sexliv for å innynde seg hos MikeWaters. Hun er generelt skummelt opptatt av MikeWaters, og kommer sjelden med noe annet enn å kopiere hans meninger.

Endret av Kråkesaks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Lyver på seg selvopplevde historier

Haha, det gjør vel omtrent alle her inne! Tror du på alt du leser her?

Skrevet

Haha, det gjør vel omtrent alle her inne! Tror du på alt du leser her?

Nei, men nå beskrev ikke jeg alle brukere her inne. Noen lyver mer og andre virker veldig ærlige. Hva er du så sur for forresten?

Skrevet

Brunhilda bør trekkes fram, ho er så klok og bidrar i debattan! :)

Skrevet

+ at hun fronter seg selv og sitt eget (fiktive?) utseende/sex appeal og liberale sexliv for å innynde seg hos MikeWaters. Hun er generelt skummelt opptatt av MikeWaters, og kommer sjelden med noe annet enn å kopiere hans meninger.

Mike og Kate er de mest populære brukerne, vettdu, de har så mange aktuelle kommentarer i "Aktuelle Nyheter". :) Eller var det mest bare i "Sexforumet" de hadde meninger?

Ai, ai ai.

Skrevet

+ at hun fronter seg selv og sitt eget (fiktive?) utseende/sex appeal og liberale sexliv for å innynde seg hos MikeWaters. Hun er generelt skummelt opptatt av MikeWaters, og kommer sjelden med noe annet enn å kopiere hans meninger.

Om hun er single og han liker 3-kanter er jo det bare fint. :)

Skrevet

Brunhilda bør trekkes fram, ho er så klok og bidrar i debattan! :)

Brunhilda

Er en bestemt dame, og står for det hun mener. Hun er alenemor, og jeg tror hun har et veldig godt forhold til sin sønn. Mener å huske at hun har en sønn. Jeg tror hun er flott å se på, har litt halvlangt hår, og liker å kle seg pent men ikke for utspjåket.

Skrevet

Jeg refererer selvfølgelig til den grønne teen som av uforståelige grunner er nektet inngang til KG,

Jeg fikk faktisk aldri med meg at hun ble utestengt, men har stusset over at hun er borte. Ble det det "offentliggjort" eller noe i den duren at hun ble utestengt? Eller hvordan visste du det i så fall?

Skrevet

Jeg stemmer imot. Norna kjenner jeg ikke så mye til, men Steinar er like irriterende som en summende flue man ikke får has på, og womenwomen er hypermegaloman på sexfronten. Ikke troverdig i det hele tatt. Dette er altså min subjektive oppfatning.

Enig med deg.

Skrevet

Mike og Kate er de mest populære brukerne, vettdu, de har så mange aktuelle kommentarer i "Aktuelle Nyheter". :) Eller var det mest bare i "Sexforumet" de hadde meninger?

Ai, ai ai.

Jeg tror de rett og slett ikke har evner som strekker utover "diskusjon" (les: flørting fra Kate rettet mot Mike) om swinging eller latex. Det er en grunn til at de ikke har et knyst å komme med når det gjelder eldreomsorgsproblematikken eller oljefondet. Jeg tror rett og slett det blir for avansert for dem. Det krever bruk av en del av hjernen som har vært nedstøvet i lang, lang tid.

Skrevet (endret)

Må bare si at dette var herlig lesning! Dette var så gøyalt jeg må jo bare kommentere. :)

Yvonne.

-Kristen

-Sier aldri nei

-driver med veldedig arbeid

-skal gifte seg med sin første kjærlighet

-Engasjerer seg i KRF for ungdom

-Veldig snill,kanskje for snill..?

-full av empati og medfølelse

Nei,det var nok skryt!! Hehe..mulig jeg bommer totalt da men det er dette jeg tenker på når jeg "vurderer" Yvonne.

Jeg er nok verken kristen eller aktiv i KRF, jeg nok mer rød enn som så, men jeg har faktisk forståelse for at noen kan tro jeg er er både kristen og aktiv i KRF. Jeg er nok altfor dårlig til å si nei, ihvertfall på enkelte områder, har en tendens til å ta på meg litt for mange oppgaver i blant. ;)

Enig med deg! :) I tillegg tror jeg at Yvonne er:

- omsorgsfull

- glad i hjemmekos

- glad i dyr og "sine" mennesker ;)

Du har nok veldig rett i dette, spesielt dyr! Jeg elsker katter, og min store drøm er å få et hjem med både barn og dyr. :)

Ja! Hjemmekos liker Yvonne. Tror hun er den perfekte husmor. Hadde man vært en katt under samme tak som Yvonne så hadde man hadd det veldig godt tror jeg :) Stabilt og trygt.

Hehe, ja kanskje det. Nå er jeg uhorvelig rotete da, så jeg er nok en liten prøvelse for den stakkars samboeren min. Bra han er like rotete. :ler: Neida, jeg tror nok ikke jeg er sååå ille. Blir nok bedre når vi får større plass å bo i ;)

:jepp: Et varmt og godt hjem! :)

Takk, det var veldig hyggelig sagt!

Om jeg skulle sagt noe om en person ville det vært Yvonne, men alle tingene jeg ville sagt er allerede sagt.

Men skal jeg si en ting tror jeg at Yvonne lider av:

- Snillpike syndromet(akkurat som meg).

Dette har du nok helt rett i!

Nå ble det mye snakk om Yvonne her. Men hun er liksom en av de tydeligste her inne i og med at hun er så aktiv, og deler mye personlig.

Jeg tror hun er:

* Lojal og svært trofast

* Tror mye verre om seg selv enn hun behøver

* Ikke veldig spontan, opptatt av det trygge

* Prinsippfast

* Rød, opptatt av solidaritet

* Kan la sin egen usikkerhet lage unødvendige problemer for seg av og til, kanskje spesielt i kjærlighetslivet?

* Tar lett til tårene, men er også lett å få til å smile. Følelsesmenneske

* Kanskje litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av sin kjære? :ler:

Så.. hvem ellers skal jeg ta??

Huff, håper ingen blir fornærmet :fnise:

Nei, herrelighet, dette er ingenting å være fornærmet for. Bare artig og hyggelig. Jeg er svært enig med deg jeg, i grunn ingenting å utsette, hehe. Jeg er "lider" nok litt for mye av å være ganske følsom. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Strenge frøken Gerd, Tøydokka og Strykebrett bør absolutt framheves! De er ofte innom og bidrar med mange fine innlegg - er det slik at jo mer intelligent en framstår, desto mindre populær blir en blant kvinnfolkene her?

Skrevet

- er det slik at jo mer intelligent en framstår, desto mindre populær blir en blant kvinnfolkene her?

Absolutt ikke - Belladonna og Pingting er to av mine favorittbrukere, og de er også to av de mest intelligente her! Jeg poster som anonym, (jeg er en annen anonym bruker enn forrige taler), så folk ikke tror jeg driver stemmefiske her.

Skrevet

Min nye favoritt er ilcrappo. Han virker både intelligent og morsom. Og med en forkjærlighet for steining og senegalesisk pottemakeri i tillegg er han på grensa til heit. :ler:

Skrevet

Jo, forresten, Havbris. Hun har alltid gode innlegg, og jeg er imponert over hvordan hun bruker sine egne erfaringer til å gi gode, empatiske råd og innspill. Hun virker rett og slett som ei tvers igjennom flott dame.

Gjest Eurodice
Skrevet

Absolutt ikke - Belladonna og Pingting er to av mine favorittbrukere, og de er også to av de mest intelligente her! Jeg poster som anonym, (jeg er en annen anonym bruker enn forrige taler), så folk ikke tror jeg driver stemmefiske her.

Dette var hyggelig! Jeg blir rent rørt og positivt overrasket :) . Takk!

Skrevet

Jeg kom på en, men da skjærer jeg alle over en kam. Anonym bruker; feig.

• Liker 1
Skrevet

Oj, har ikke sett denne tråden før nå.

Jeg vil gjerne profilere: Tabris!

- lettlivet og glad person

- glad i dyr

- guttejente

- som regel i godt humør

- passe pen

:)

Artig tråd :)

Jeg tror TS har noen poenger ift. Tabris, men i tillegg tror jeg hun:

- Hører til i sentrum politisk, gjerne Venstre eller MDG.

- Er opptatt av miljøvern og dyrevelferd.

- Er en reflektert og klok kvinne(som jeg har vært uenige med i veldig mye :jepp: ).

- Har lang utdannelse, og gjør det bra på universitet/høyskolen.

- Har samboer.

Jeg vet ikke om dere er gode til å gjette, eller om jeg har vært litt for utleverende, for det dere sier er skremmende riktig. Faktisk er MDG og Venstre de to partiene jeg står mellom, jeg tar master og har samboer. Guttejente vet jeg ikke, men er ikke redd for grilldress og sminkeløs i skogen om det passer seg, og kan ikke fordra "jentefilmer" og lignende uttrykk. Så morsomt! Og kjekt å få så gode skussmål av ei jeg har har gått i klinsj med mer enn èn gang. :jepp: Og jeg ble ikke fornærmet av "passe pen". ;)

Jeg kan prøve meg på aline, en blanding av hva jeg vet og hvilket inntrykk jeg har:

- Aktiv og utadvendt, danser

- Gjennomtenkte meninger

- danser

- er singel

- er fornøyd med livet, trygg på seg selv

Gjest Eurodice
Skrevet

Føler du at du kjenner noen av brukerne her ? Hva med å lage en tråd der du profilerer en bruker, og så kan brukeren svare på om den som gjetter treffer! Sånn kan vi bli litt "kjent" med hverandre! :)

Jeg tør ikke bruke nicket mitt, men jeg håper dere gjør det! :sjenert:

Hvorfor tør du ikke bruke nicket ditt? Jeg synes det er frekt å spørre om andres meninger/erfaringer, selvom temaet her ikke er spesielt ømtålig, når du selv ikke står åpent frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...